چهل و دومین گردهمایی رؤسای واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار  شد

چهل و دومین گردهمایی رؤسای واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور محمد حسین امید رئیس دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ چهل و دومین گردهمایی رؤسای واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور رئیس، معاونان، مدیران حوزه ستادی و رؤسای واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی به مدت دو روز در ساختمان ستادی دانشگاه برگزار شد.

در این گردهمایی دو روزه علاوه بر بحث و گفت و گو درباره مشکلات و مسائل پیش روی توسعه دانشگاه جامع علمی کاربردی، معاونت های مختلف دانشگاه به ارائه گزارش ها و برنامه های در دست اجرای خود پرداختند.

در همن راستا معاونت آموزشی علاوه بر ارائه برنامه گسترش دوره ها و ضوابط مرتبط با آن و برنامه ریزی درسی و اصول حاکم بر آن، گزارشی از آخرین بخشنامه های مرتبط با امور مدرسان، قوانین و مقررات مربوط به خدمات آموزشی عنوان کرد.

معاونت پژوهش و فناوری نیز ضمن ارائه برنامه خود، گزارشی از دستاوردهای پژوهشی و کارآفرینی دانشگاه و همچنین بررسی امور مربوط به IT و انتشارات پرداخت.

ارائه برنامه معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع در حوزه های تخصیص بودجه و توافقنامه های مالی، آخرین بخشنامه ها، چارت تشکیلات سازمانی و تبدیل وضعیت کارکنان، ارائه برنامه های معاونت فرهنگی در حوزه فعالیت های مرکز قرآن و عترت، گزارش پیشرفت المپیادهای ورزشی و آخرین تحولات امور دانشجویی و فرهنگی و همچنین ارائه گزارش و برنامه های دفتر همکاریهای علمی و بین المللی از دیگر موارد مطرح شده در چهل و دومین گردهمایی رؤسای واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی بود.

حوزه نظارت و سنجش دانشگاه جامع نیز به ارائه برنامه های خود راجع به آیین نامه جدید نظارت، شاخص های نظارت بر استانها و مراکز و آخرین تحولات و بخشنامه های سنجش دانشجو و تکمیل ظرفیتها پرداخت.

203/200

کد خبر: 728778

وب گردی

وب گردی