گلکسی تب S3 احتمالاً مجهز به قلم S Pen است

سامسونگ مراسمی را در روز 9 اسفند ماه و در نمایشگاه MWC 2017 تدارک دیده تا از محصولات جدید خود رونمایی کند و انتظار می رود که کره ای ها در این روز تبلت جدید گلکسی تب S33 را معرفی کنند.

به گزارش ایسکانیوز، گزارشی در سایت SamMobile به انتشار رسیده که ادعا می کند تبلت پرچمدار جدید سامسونگ بر خلاف گجت های گذشته خانواده گلکسی تب S مجهز به قلم S Pen خواهد بود.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که سامسونگ اقدام به تعبیه قلم S Pen برای تبلت های خود می کند و پیش از این نیز در گلکسی تب A 10.1 شاهد استفاده از آن بودیم اما این بار بر خلاف گذشته در گلکسی تب S3 شاهد محفظه نگه داری قلم نخواهیم بود.

طبق شایعات منتشر شده تبلت پرچمدار سامسونگ به شما امکان قرار دادن قلم در محفظه داخل تبلت را نخواهد داد و احتمالاً آن را به عنوان یکی از لوازم جانبی در داخل جعبه تبلت قرار می دهد.

طبق اطلاعات فاش شده گلکسی تب S3 مجهز به چیپست اسنپدرگون 820 (یا اگزینوس 7420)، حافظه رم 4 گیگابایت، پورت USB-C و صفحه نمایش 9.7 اینچی با دقت 2048 در 1536 پیکسل خواهد بود. انتظار می رود نسخه های WiFi Only و WiFi+LTE توسط ورایزن و US سلولار راهی بازار آمریکا شوند.

منبع: دیجیاتو

205/200

کد خبر: 728789

وب گردی

وب گردی