موبایل G6 ال جی را از زوایای مختلف ببینید

موبایل G6 ال جی به گل سرسبد شایعات و اخبار مختلف بدل گشته و طی روزهای اخیر، تصاویر و رندرهای متعددی به آن نسبت داده شده اند.

به گزارش ایسکانیوز، پنل پشتی G6 را به صورت براق و شیشه ای نشان می داد در حالی که امروز شاهد بدنه ای فلزی و برس خورده هستیم که باعث می شود در صحت یکی از این دو شایعه تردید نماییم. نکته مشترک در تمامی این موارد، دوربین دوگانه در پشت دستگاه و حسگر اثر انگشت است که کمی پایین تر از آن جای گرفته.

پرچمدار بعدی کمپانی کره ای اوایل اسفندماه سال جاری در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلونا رونمایی خواهد شد. از جمله ویژگی ها و مشخصاتی که تاکنون در مورد آن به گوش رسیده می توان به نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 2880×1440 پیکسل و نسبت ابعاد 18:9 اشاره کرد.

علاوه بر این، ال جی تصمیم گرفته از چیپست اسنپدراگون 821 در G6 استفاده کند که پردازنده ای چهار هسته ای و پردازشگر گرافیکی ادرنو 530 را به همراه دارد. منابع خبری مدعی شده اند سامسونگ تمامی حجم تولید جدیدترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون 835 را به گلکسی S8 اختصاص داده و شرکت های دیگر از آن بی نصیب مانده اند.

لازم به ذکر است G6 ال جی گواهی مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را نیز دریافت داشته، و فاقد درگاه ماژولار پرچمدار سال گذشته خواهد بود، ضمن اینکه درگاه USB-C نیز در آن تعبیه شده. البته توجه داشته باشید هیچکدام از ویژگی های فوق به صورت رسمی تأیید نشده اند.

منبع: دیجیاتو

205/200

کد خبر: 728799

وب گردی

وب گردی