نمایشگاه گروهی «ادراک» با محوریت هنرهای تجسمی و نقاشی، عصر جمعه پانزدهم بهمن ماه در گالری شهرکتاب فرشته افتتاح شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شهرکتاب فرشته، مجموعه «ادراک» شامل آثار چهارده هنرمند جوان در زمینه هنرهای تجسمی و نقاشی است که گرد هم آمده تا با دست و قلم شان، پلی بزنند میان ادراک و نگاه، تا مفاهیم رنگ و بوی عینیت بگیرند. در این میان شاید مجسمه سازی و نقاشی بهترین نمود این ارتباط باشد و تا حدی فاصله میان فضای انتزاع و واقعیت را از میان بردارد. این مجموعه آثاری از علیرضا آدم بکان، شهریار احمدی، امیرمسعود اخوان جم، گلی توکلی، وحید چمانی، الهه حیدری، علی ذاکری، حامد رشتیان، حامد صدرارحامی، محسن فولادپور، نیلوفر قادری نژاد، کوروش گلناری، احمد مرشدلو، دانا نهداران، لیلا ویسمه و شیدا یزدی را در خود جای داده و تلاشی زیبا در تجلی ادراک است. این آثار که از فرم ها، فیگورها، اسطوره ها و حتی بناها شکل گرفته، مرحله ای است از آگاهی و تفکر.

درباره این نمایشگاه آمده است:

فاصله میان ادراک و نگرش که هر دو واقعیتی شفاف و در عین حال رمزآلود است، تردیدی در درک واقعیت ایجاد می کند و گاهی عینیت را دور از دسترس می سازد. با هم به ادراک می نگریم.

گفتنی است گشایش این نمایشگاه، به مدت یک ماه از پانزدهم بهمن ماه همه روزه از 12 ظهر الی 8 شب به آدرس خیابان شریعتی پایین تر از پل صدر پلاک 1671 میزبان علاقمندان خواهد بود.

500500

کد خبر: 728871

وب گردی

وب گردی