استفاده از تمام ظرفیت آزاد اکسپو برای تجاری‌سازی فناوری‌های واحد همدان

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان سامانه آزاد اکسپو یک ویترین مجازی جهت بازاریابی و فروش فناوری‌های ارائه‌شده توسط واحدهای صنفی و شرکت‌های مرتبط و موردحمایت دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش ایسکانیوز؛ معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، آزاد اکسپو را بستر مناسبی برای تجاری‌سازی فناور های دانشگاهی دانست و گفت: از طریق مرکز رشد واحدهای فناور واحد همدان، 25 دستاورد فنی را در قالب 19 واحد صنفی در سامانه آزاد اکسپو ثبت کرده‌ایم و این آغاز راه تجاری‌سازی دانش‌بنیان است.

مهرداد چراغی بیان کرد: سیاست معاونت پژوهشی واحد همدان، همسوئی کامل با سیاست‌های توسعه اقتصادی دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی دارد و در این خصوص علاوه بر دقت در گزینش پیشنهاد‌های ارائه‌شده به مرکز رشد برای نمونه‌سازی، حمایت‌ها با تمرکز بر تجاری‌سازی صورت می‌گیرد.

عضو هیئت علمی واحد همدان افزود: در این راستا از مجموع هسته‌ها و واحدهای فناوری که از حمایت‌های مختلف مرکز رشد واحد همدان استفاده نموده‌اند، 19 واحد صنفی تعریف‌شده و 25 دستاورد فنی در سامانه آزاد اکسپو ثبت‌شده است.

چراغی ادامه داد:ازآنجاکه سامانه آزاد اکسپو یک ویترین مجازی جهت بازاریابی و فروش فناوری‌های ارائه‌شده توسط واحدهای صنفی و شرکت‌های مرتبط و موردحمایت دانشگاه آزاد اسلامی است، به جهت توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان و حمایت از فناوری‌های موردنیاز بازار تصمیم جدی داریم و در این راه از تمام ظرفیت آزاد اکسپو استفاده می‌کنیم.

203/200

کد خبر: 728953

وب گردی

وب گردی