انقلاب اسلامی ایران زلزله ای ویرانگر برای جهان غرب بود

 حسینعلی شیبانی در سخنانی بمناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران گفت : پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تنها یک حادثه داخلی برای تغییر یک رژیم سیاسی نبود، بلکه همان‌گونه که بسیاری از دولتمردان دنیا در خاطرات خود از آن روزها تعبیر کرده‌‌اند انقلاب اسلامی ایران از دیدگاه آنان زلزله‌ای ویرانگر برای جهان غرب بود.

به گزارش ایسکانیوز؛رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا و قرچک با تشبیه پیروزی انقلاب اسلامی ایران به معجزه افزود : انقلابی که با وجود همه ناباوریها و تمامی تلاشهایی که در سطح بین‌‌المللی برای حفظ رژیم شاه و جلوگیری از موفقیت امام‌راحل (ره) بعمل آمد در مرحله نخست مبارزات خود پیروز شد و حقیقتاًبه تعبیر بنیانگذار این انقلاب حضرت امام خمینی (ره) از این جهت پیروزی آن بیشتر به یک معجزه شبیه بود.
این مقام مسؤل دانشگاهی خاطر نشان کرد : نکته مهم این انقلاب این است که با پیروزی کار به اتمام نرسید و پیام‌های الهی و معنوی امام خمینی (ره) در سراسر جهان طنین‌انداز شد. شخصیت بی نظیری که با پیروی از آموزه‌های اسلام ناب محمدی بسیاری از روابط اجتماعی، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی رامتحول ساخت و نظام‌های رایج دنیا را به چالش فراخواند و الگوی تازه‌ای ارائه کرد و میلیون‌ها انسان سرگشته در برهوت ظلالت ، بی‌دینی و گرفتار در دام جاهلیت عصر مدرن را با دعوت به ارزش‌های وجودی خویش و دین ومعنویت ، رهایی بخشید.
شیبانی به افزایش چندین برابری قدرت و نفوذ بی نظیر انقلاب اسلامی تأکید کرد و افزود : در شرایط کنونی، دنیا هنوز باور ندارد که پس از سی وهشت سال از سپری شدن انقلاب اسلامی و علی رغم تمامی تندبادها، و دسیسه های آمریکایی صهیونیستی جمهوری اسلامی ایران نه تنها ثابت قدم و استوار بر سر مبانی خود ایستاده است بلکه افزایش قدرت و اهمیت منطقه ای و بین المللی آن چندین برابر شده است .
رئیس واحد ورامین –پیشوا و قرچک ادامه داد : حقیقت مسلّم این است که این انقلاب به رغم تمامی توطئه ها با تدبیر و زعامت منحصر به فرد مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ریشه دوانیده و با پشتیبانی مردم همیشه در صحنه که جزء ارکان اصلی و یاوران اصلی این نظام هستند توانسته پیروزی های به دست آمده را تثبیت و در اندیشه تحقق هرچه بیش تر این پیروزی ها باشد .
شیبانی یادآور شد امروز دهه فجر، بایستی به نماد خدمت بیش از پیش به مردم شریف و نجیب ایران اسلامی واز طرف دیگر به عنوان نماد وحدت بین میان مسئولان تبدیل شود تا همچنان شاهد ثمربخشی شجره طبیه جمهوری اسلامی در میهن عزیزمان و توسعه آن به دیگر کشورهای اسلامی باشیم.

203/200

کد خبر: 729027

وب گردی

وب گردی