برگزاری همایش های  کاهش آسیب های اجتماعی  و  اعتیاد در واحد شهر مجلسی

معاون فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر مجلسی،در خصوص برنامه هایی که در واحد های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه اجتماعی مانند کاهش آسیب های اجتماعی نظیر اعتیاد،مضرات شبکه های اجتماعی و...برگزار می شود گفت: از اول امسال تا به حال 14نشست اجتماعی - فرهنگی درباره مهارت های زندگی،ازدواج موفق و پیشگیری از طلاق،بحث اعتیاد و قاچاق ارز و کالا،سبک زندگی و آسیب های اجتماعی با موضوع رویکرد بهداشت و روان برگزار شده و برنامه های مختلف دیگری هم تا آخر سال جاری برگزار خواهیم کرد.

دکتر محسن کیوان فرد،معاون فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر مجلسی در اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز در زمینه برنامه هایی که به مناسبت دهه فجر برگزار می شود گفت : روز 18 بهمن ماه اکران فیلم خواهیم داشت که شرکت برای عموم آزاد است و مردم شهرمی توانند حضور پیدا کنند. همچنین در ایام دهه فجر نشستی در دفتر نهاد رهبری باحضور حاج آقا میردامادی و امام جمعه شهر مجلسی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود و شورای فرهنگی مشترک در زمینه مسائل فرهنگی شهر و دانشگاه تشکیل خواهد شد و حجت الاسلام والمسلمین حیدری معاون نهاد رهبری در خصوص سبک زندگی از دیدگاه امام و رهبری برای دانشجویان،کارمندان و اعضای هیئت علمی صحبت خواهند کرد.

معاون فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر مجلسی افزود : مسابقه دوچرخه سواری با هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر مجلسی توسط بسیج دانشجویی انجام می گیرد و تاکنون با اقبال خوبی از طرف دانشجویان روبرو شده است.

کیوان فرد به اعزام دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر مجلسی به مراسم غبار روبی و یادواره شهدای گمنام اشاره کرد و گفت: در اولین روز از دهه فجرمراسم گلباران و تجدید میثاق با شهدا و بنیانگذار انقلاب اسلامی برگزار شد و با تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر مجلسی در برنامه های مشترک واحد شهر مجلسی با نهادها و زنگ انقلاب شرکت کردیم.

وی درمورد استقبال دانشجویان از این برنامه ها گفت:مهم ترین برنامه ای که با اقبال عمومی مواجه شده برنامه اکران فیلم است که در روز دوشنبه نیز برگزار می شود و تا به حال استقبال خوبی از طریق دانشجویان و مردم شده است.

کیوان فرد درباره ارزیابی پتانسیل دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه گردشگری گفت:خوشبختانه در همه شهرهای ایران دانشگاه تاسیس شده است و این شهر ها هر کدام از پتانسیل خوبی برخوردار هستند ولی این که چقدر بستر سازی و سرمایه گذاری شود و چه نوع تورهایی آماده شودخیلی مهم است که می توان گفت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر مجلسی این پتانسیل را دارا است ولی نیاز به کار و سرمایه گذاری بیشتری دارد.

وی درمورد اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر مجلسی در خصوص گردشگری گفت:با توجه به این که شهر جدیدی است و آثار باستانی زیادی را ندارد در آینده ممکن است بیشتر در حوزه صنعتی فعال شودو به عنوان مثال سال گذشته یک تور صنعتی برگزار کردیم و دانشجویان از واحد های صنعتی مختلف مانند فولاد و ذوب آهن و غیره... بازدید کردند با این وجود در حوزه گردشگری هم می توان اقداماتی انجام داد در صورتی که بسترهای لازم فراهم شود .

700/703

کد خبر: 729029

وب گردی

وب گردی