نخستین نمایشگاه سالانه آثار برگزیده و محصولات شرکت های دانش بنیان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری نخستین نمایشگاه سالانه آثار برگزیده و فاخر فرهنگی و محصولات شرکت های دانش بنیان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با برگزاری اجلاس 71 دانشگاه خبر داد و گفت: این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های دانشگاه آزاد اسلامی در محل سازمان مرکزی از تاریخ 25 لغایت 30 بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر سید طه هاشمی گفت: نمایشگاه سالانه آثار برگزیده و فاخر فرهنگی و محصولات شرکت های دانش بنیان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برای معرفی و عرضه برگزیده ای از محصولات فاخر فرهنگی و تولیدات دانشجویی با مشارکت معاونت های دانشجویی و فرهنگی واحدهای مراکز استان دانشگاه آزاد اسلامی و سایر واحدهای دانشگاهی برگزار می شود.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: مراکز استان های دانشگاه آزاد اسلامی با مشارکت واحدهای دانشگاهی، سازمان سما و با محوریت هیات امنا استان ها می توانند با توجه به موضوعات پیشنهادی در فراخوان نمایشگاه، برنامه ریزی های لازم برای حضوری پرشور و ارائه توانمندی های دانشجویی واحدها دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه مذکور شرکت کنند.

او با اشاره به اهداف برگزاری نخستین نمایشگاه سالانه آثار برگزیده و فاخر فرهنگی و محصولات شرکت های دانش بنیان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: عرضه و معرفی دستاوردهای فرهنگی حوزه های مرتبط اعم از خدمات فرهنگی و موارد مرتبط با کانون های فعال دانشجویی، نشریات، شرکت های دانش بنیان و گردشگری و ایجاد فرصت مناسب برای تجاری سازی بخشی از دستاوردهای حوزه فرهنگی دانشگاه، ایجاد فرصت مناسب برای ارایه ایده های مرتبط با اقتصاد فرهنگ در قالب ایده تجارت های نو پا در حوزه فناوری های نرم و هویت ساز از جمله أهداف برگزاری این نمایشگاه است.

هاشمی انجام سرمایه گذاری در حوزه های آموزش و پژوهش در رشته های مرتبط با صنایع فرهنگی، هدایت و ساماندهی دستاوردهای پژوهشی دانشگاه ها برای تولید و توسعه فناوری های نرم و هویت ساز، شناسایی واحدها و استان های توانمند، خلاق و مستعد در حوزه تولیدات و خدمات فرهنگی و شناسایی بهترین واحدها در جذب دانشجویان فعال در حوزه تولید محصولات فرهنگی را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در این نمایشگاه گزارش های تخصصی از فعالیت های فرهنگی واحدهای استانی، نمایش نتایج دستاوردهای علمی مرتبط با مقوله فرهنگی دانشجویی، معرفی شرکت های دانش بنیان و مصوب و ایده های قابل اجرا در قالب تجارت های نو پا، محصولات هنری تولید شده اعم از هنرهای سنتی و هنرهای نو توسط دانشجویان، استادان و کارکنان، محصولات سنتی و محلی مناطق مختلف ایران که توسط فعالان دانشجویی تولید شده ارائه می شود.

معاون دانشجویی و فرهنکی دانشگاه آزاد اسلامی درباره سایر محصولات ارائه شده در این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه آثار مکتوب شامل کتاب، نشریه، پایان نامه، مقالات، نشریات دانشجویی برگزیده و فاخر و آثار غیر مکتوب شامل گزارش عملکرد کانون ها و نهادهای دانشجویی در قالب الواح فشرده، فیلم و تولیدات مجازی، وب سایت ها، نشریات مجازی و ... ارائه می شود.

او در پایان با بیان اینکه زمان افتتاحیه نمایشگاه دوشنبه 25 بهمن ساعت 9:30 خواهد بود، گفت: زمان برپایی نمایشگاه به مدت 5 روزاز تاریخ 25 بهمن سال جاری لغایت 30 بهمن از ساعت 9 الی 18 در محل دائمی نمایشگاه های دانشگاه آزاد اسلامی در سازمان مرکزی دانشگاه برپا خواهد شد و در تاریخ 30 بهمن ساعت 10 مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد.

204/200

کد خبر: 729047

وب گردی

وب گردی