وزیر اطلاعات:  دولت تدبیر و امید عرصه خدمت بدون منت و هیاهو را گشوده است

وزیر اطلاعات با بیان اینکه دولت عرصه خدمت را بدون منت و هیاهو گشوده است گفت: دولت با وجود مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه و کاهش درآمدها خدمت به مردم را اساس برنامه های خود قرار داد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید محمود علوی روز شنبه در آیین بهره برداری از 944 طرح گازرسانی به شهرها و روستاهای استان فارس در شیراز افزود: با وجود مشکلات فرارو، حجم خدمات صورت گرفته در دولت بسیار گسترده است و حاکی از مدیریت جهادی است که همواره مطالبه مقام معظم رهبری از مسئولان در مسیر رشد و اعتلای کشور بوده است.

وی با بیان این که نعمت هایی که خداوند به ملت ایران ارزانی داشته است بی شمار است، گفت: در عرصه معنوی، خداوند نعمت استقلال ، اتکا به اراده ملی و حفظ عزت و سربلندی و اقتدار خود ، نعمت رهبری هوشمند و شایسته و نعمت رئیس جمهوری خردمند و عاقل را به ما ارزانی داشته است.
وزیر اطلاعات گفت: خدمت به مردم به ویژه در مناطق محروم و خدمت به مردم زجر کشیده و محرومان جامعه یکی از اهداف و آرمان های انقلاب و آرزوهای امام انقلابی و رهبر عزیزمان بوده و هست.
علوی با اشاره به بهره برداری از 944 طرح گازرسانی در این آیین گفت: دست اندرکاران امور که برای برخورداری روستاهای استان فارس از نعمت گاز طبیعی در فصل سرد سال تلاش کردند و لبخند رضایت را بر لبان آنها نشاندند باید به یاد داشته باشند که رضایت مردم محروم و زجر کشیده نمادی از رضایت خداوند متعال از انسان ها است.
نماینده دولت تدبیر و امید گفت: استان فارس در گاز رسانی به شهرها و روستاها گوی سبقت را از دیگر استان ها ربوده است ، خدمتی که در سه سال گذشته در استان فارس در حوزه گاز رسانی انجام شده است، همسنگ خدمتی است که در 50 سال قبل به استان فارس شده است .
وی افزود: قدردان همه تلاشگران در عرصه خدمت به مردم در دولت یازدهم و دولت های گذشته هستیم.
علوی با اشاره به حضور مردم در عرصه های مختلف در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی گفت: هر زمان نوبت نقش آفرینی مردم بود به راستی سنگ تمام گذاشتند و آنها شایستگی این را دارند که در خدمت به آنان سنگ تمام گذاشته شود .
وزیر اطلاعات اظهار کرد: در فضای ثبات و امنیت کشور که با مجاهدت سربازان گمنام و همه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی به وجود آمده است، ایران اسلامی از امنیت بی بدیلی در منطقه ای پرآشوب که از هر سو و نقطه آن صدای انفجار به گوش می رسد برخوردار است و امیدوار هستیم که این بستر فراهم شده در حوزه امنیت، زمینه رشد، توسعه و بالندگی جامعه را در ابعاد مختلف فراهم کند .
استاندار فارس نیز در سخنانی در این آیین گفت: همه روستاهای استان در 2 سال آینده از گاز طبیعی بهره مند می شوند و به طور همزمان، فعال کردن میادین نفت و گاز استان در دستور کار است.
سید محمد علی افشانی افزود:نهضت فعالیت های عمرانی و اقتصادی در استان فارس آغاز شده است و دهه فجر امسال نمادی از بهره برداری از طرح های بزرگ اقتصادی و عمرانی در این استان است.
استاندار فارس با بیان اینکه در همه حوزه ها شاهد افتتاح طرح های عمرانی و اقتصادی هستیم گفت: در دهه فجر امسال یک هزار و 537 طرح با اعتبار 2 هزار و 382 میلیارد تومان در استان فارس به بهره برداری می رسد.
در این آیین، 944 پروژه گازرسانی در استان فارس با سرمایه گذاری یک هزار و 230 میلیارد و 300میلیون تومان به بهره برداری رسید.

302/300

کد خبر: 729050

وب گردی

وب گردی