فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان چشمگیر است

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه هم اندیشی اعضای باشگاه و هیات علمی واحد صوفیان فعالیت های این واحد را چشمگیر خواند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر کریم زارع رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در جلسه هم اندیشی با اعضای باشگاه و اعضای هیئت علمی واحد صوفیان با اشاره به فعالیت های چشمگیر که در این واحد انجام شده است گفت: وقتی واحد صوفیان را دیدم قلبم نورانی شد و با توجه به شناختی که از استان آذربایجان داشتم دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان در بین واحدها درخشیده است به طوری که می توان گفت واحد صوفیان یک واحد کوچک اما بزرگ است.

او ضمن بازدید از دانشگاه به پای سخنان دانشجویان و استادان نشست و با توفیقات و افتخارات و فعالیتهای انجام شده در همه حوزه ها آشنا شد و گفت : انتخاب دکتر رحمانی کهنموئی بعنوان رئیس واحد صوفیان که شخصیت علمی و برجسته ای است یک مزیت برای واحد برای پیشرفت علمی وپژوهشی است که از ریاست عالیه دانشگاه و ریاست دانشگاه استان نیز باید برای این انتخاب شایسته تشکر کرد.

او در ادامه از تأسیس شهر بین المللی دانایی وفناوری و رسانه خبر داد وماموریت جدید دانشگاه را تبدیل ایده به محصول و تبدیل علم به عمل عنوان کرد.

دکتر جعفر رحمانی کهنموئی رئیس واحد صوفیان در ابتدای جلسه ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر حضور پروفسور زارع را در واحد صوفیان بسیار ارزشمند دانست و ضمن ارائه گزارش مفصل از فعالیت های باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد صوفیان و همچنین افتخارات و توفیقات این واحد پیشنهاد تخصیص یک دفتر در مراکز رشد جهت ارتباط بیشتر نخبگان و تجاری سازی دستاوردها را دادند.

204/200

کد خبر: 729055

وب گردی

وب گردی