کیفیت مناسب محصولات سایپا، خرید خودروهای داخلی را افزایش داده است

فرماندار شهرستان دشتستان گفت: با افزایش کیفیت محصولات سایپا طی سال های اخیر اقبال عمومی به خرید خودروهای داخلی افزایش یافته است

به گزارش ایسکانیوز به نقل از سایپا نیوز، ارسلان زارع جمعه شب در بازدید از غرفه سایپا در محل نمایشگاه های بین المللی بوشهر اظهار داشت: بطور کلی یکی از فرایندهای توسعه هر جامعه توسعه صنعت آن جامعه است که در این بین گروه های خودرو سازی به ویژه سایپا نقش بی بدیلی را ایفا کرده است.
وی بیان کرد: یکی از موضوعات اصلی مردم برای رفتن به سمت خرید خودورهای داخلی در ایران حضور چند گروه خودروسازی از جمله سایپا است و در طی این چند سال گذشته محصولات این شرکت ها با استقبال خوبی از سوی مردم همراه شده است.
زارع با اشاره به حضور پررنگ گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه بوشهر عنوان کرد: تنوع محصولات تولیدی برای افراد با درآمدهای متفاوت یکی از عمده مزیت های گروه سایپا است که از این طریق هر فرد می تواند متناسب با درآمدی که دارد خودرو دلخواه خود را از این گروه خریداری کند.
وی گفت: شرکت سایپا به عنوان یکی از گروه های توانمند می تواند بخش عمده ای از بازار خودروهای داخلی را تصاحب کند.
فرماندار دشتستان ادامه داد: به منظور ارتقا هر چه بیشتر کیفیت خودروهای داخلی گروه های خودروسازی ایرانی می توانند از طریق تعامل با برندهای معروف جهانی زمینه تولید خودرو متناسب با استانداردهای جهانی را فراهم کند.
وی با اشاره به خدمات خوب گروه سایپا در سطح شهرستان دشتستان یادآور شد: این گروه با گذاشتن تسهیلات مناسب فروش و همچنین خدمات پس از فروش در سطح شهرستان یاد شده خدمات ارزنده ای را به مردم عرضه می کند.
فرماندار شهرستان دشتستان گفت: گروه سایپا در نخستین نمایشگاه خودرو استان بوشهر یکی از غرفه های ارزنده نمایشگاه را شکل داده که استقبال خوب مردم نتیجه این همراهی و حضور است.
وی گفت: در این نمایشگاه با وجود سرما و برف بی سابقه ای که در برخی از شهرستان های استان بوشهر رخ داده شاهد حضور فراتر از حد انتظار افرادی از شهرستان های مختلف هستیم که این خود ناشی از رونق وضعیت بازار خودروهای داخلی و بویژه سایپا در بین مردم استان بوشهر است.
زارع عنوان کرد: در جریان بازدید مردمی از نمایشگاه نکته حائز اهمیت حضور خانوادگی مردم در بازدید از این نمایشگاه و حساسیت آن برای بررسی کیفی خودروهاست که این خود حاکی از اقبال مناسب عموم نسبت به بازار خودروهای داخلی است.
وی گفت: با توجه به شرایط اقلیمی خاص شهرهای جنوبی کشور گروه خودرو سازی سایپا یک ظرفیت ارزشمند برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی است که برای تحقق این مهم باید زمینه تعامل مسئولان ارشد گروه سایپا با اتحادیه تاکسیرانی و دستگاه های مربوط به این ناوگان فراهم شود.
زارع بیان داشت: در این زمینه مشارکت بانک ها می تواند عاملی راه گشا برای قرار گرفتن محصولات سایپا در ناوگان تاکسیرانی شهرهای جنوبی باشد.

402/601

کد خبر: 729059

وب گردی

وب گردی