رئیس دیوان محاسبات کشور: امام خمینی(س) به ملت ایران درس ظلم ستیزی و عدالت محوری داده است

رئیس، مدیران و کارکنان دیوان محاسبات کشور همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، با آرمان های امام خمینی(س) تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایسکانیوز، جمعی از مدیران و کارکنان دیوان محاسبات کشور با حضور در حرم مطهر امام راحل ضمن گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با آرمان های والای ایشان تجدید بیعت کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

رئیس دیوان محاسبات کشور در این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: کارکنان دیوان محاسبات کشور امروز در مرقد مطهر امام گرد هم آمده اند تا به امام بزرگوار بگویند: کارکنان دیوان محاسبات کشور آنچنان که در قانون اساسی آمده است با تمام وجود و تا آخرین قطره خون از بیت المال ملت و آرمان های امام ، شهدا و رهبر معظم انقلاب صیانت، دفاع و پاسداری خواهند کرد.

عادل آذر با بیان اینکه امام خمینی(س) به ملت ایران درس ظلم ستیزی، عدالت محوری، فداکاری داده است بیان داشت: امام راحل فارغ از شعار و به صورت عملی به ما آموخت در زمان انجام و ادای تکلیف خود باید از همه دارایی خود بگذریم.

وی رمز ماندگاری شخصیت امام خمینی(س) و حکومت کردن بر قلب های ملت ایران را از خود گذشتگی امام راحل در راه ادای تکلیف و آرمان انقلاب دانست و اظهار داشت: علت و رمز اصلی ماندگاری امام این موضوع بود که در انجام امور به خدا توکل قوی داشت و هیچ چیزی را برای خود نمی خواست.

منبع:آستان

302/300

کد خبر: 729075

وب گردی

وب گردی