پیام تسلیت مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در پی جان‌فشانی راهدار خدوم

محمدرضا باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در پیامی شهادت محمدعلی طلوعی مقدم، رئیس ادارهٔ راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان پردیس استان تهران را تسلیت گفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان لارستان، متن پیام تسلیت راه و شهرسازی استان لارستان به شرح زیر است.

هر از گاه در گذر زمان در گذر بی‌صدای ثانیه‌های دنیای فانی، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می‌دهد که در سکونی، آغازی بی‌پایان را می‌سراید.

بی‌تردید بزرگی و عظمت راهدار تلاشگری که جان خود را برای نجات دیگر انسان‌ها به خطر می‌اندازد همیشه در اذهان ملت بزرگ و شریف ایران باقی می‌ماند. انسان فداکاری که همچون همیشه در دل‌های مردم قدرشناس ایران خواهد ماند. نارنجی‌پوش راهداری که رنگ لباسش معنای روحی رشید را تفسیر می‌کند.

اینجانب و همهٔ همکارانم در اداره کل راه و شهرسازی لارستان فقدان غم‌انگیز مهندس محمدعلی طلوعی مقدم رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان پردیس که عمل خود را خالصانه در راه خدمت به خلق خدا قرار داده محضر تمامی راهداران خدوم کشور که حقیقتاً فرشتهٔ نجات جاده‌ها هستند تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این بزرگ‌مرد رحمت و مغفرت واسعه و برای خانوادهٔ محترم صبوری و شکیبایی مسئلت می‌نماییم.

402

کد خبر: 729080

وب گردی

وب گردی