مشخصات گوشی هوشمند هواوی مایا فاش شد/عکس

گوشی هوشمند جدیدی از هواوی در بنچمارک GFXBench لیست شده است که مجهز به پردازنده ۴ هسته‌ای و ۲ گیگابایت حافظه رم است.

چند روز پیش، دستگاهی در بنچمارک GFXBench با شماره مدل MYA-L03 لیست شد. گویا نام این دستگاه هواوی مایا است. محصول جدید هواوی توانسته بود گواهی FCC را نیز در ۲۸ دسامبر ۲۰۱۶ کسب کند، اما به دلیل تعطیلات کریسمس مورد توجه قرار نگرفت. در ادامه به گواهی FCC خواهیم پرداخت، اما بهتر است ابتدا نگاهی به مشخصات سخت‌افزاری هواوی مایا بیندازیم.

طبق اطلاعاتی که در لیست بنچمارک GFXBench وجود دارد، هواوی مایا مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشمالو است و از یک تراشه ساخت مدیاتک بهره می‌برد. این تراشه مجهز به یک پردازنده ۴ هسته‌ای با فرکانس ۱.۴۴ گیگاهرتز است که هواوی مایا را در رده محصولات پایین‌رده قرار می‌دهد و حتی از آنر 6 ایکس نیز ارزان‌تر خواهد بود. هواوی مایا علاوه بر تراشه ذکرشده از ۲۲ گیگابایت حافظه رم نیز بهره خواهد برد.

در مدارک FCC می‌توان مشاهده کرد مدل دومی نیز از این گوشی هوشمند با شماره مدل MYA-L23 وجود دارد که در واقع مدل دو سیم‌کارته است و مدل اول نیز تنها از یک سیم‌کارت بهره خواهد برد. در مدارک می‌توان باتری با ظرفیت ۲۹۲۰ میلی‌آمپر ساعت را مشاهده کرد و همچنین به وای‌فای ۲.۴ گیگاهرتزی و بلوتوث اشاره شده است. هر دو مدل هواوی مایا با باندهای ۲، ۴، ۵ و ۷ LTE سازگار خواهند بود.

در ادامه تصویری وجود دارد که پشت این دستگاه را نشان می‌دهد و بر پایه‌ی این تصویر، می‌توان در نظر گرفت که هواوی مایا از قاب پشت قابل تعویض استفاده خواهد کرد. در نگاهی دقیق‌تر می‌توان درگاه حافظه میکرو اس‌دی را نیز مشاهده کرد.

به احتمال زیاد هواوی قصد دارد به سمت بازار تلفن‌های هوشمند ارزان قیمت در ایالات متحده آمریکا برود و برای ثبات بیشتر در این بازار، محصولی با قیمتی بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ دلار روانه بازار کند.

200

کد خبر: 729096

وب گردی

وب گردی