آغاز دوره آموزشی آشنایی با پیامدها و عوارض اعتیاد به مواد مخدر در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی

دوره آموزشی آشنایی با پیامدها و عوارض اعتیاد به مواد مخدر در جامعه و خانواده از نظر اقتصادی، اجتماعی، روانی و جسمی و همچنین علل و عوامل اعتیاد در زمینه فردی و راه های پیشگیری از اعتیاد در سازمان دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، دفتر توانمندسازی و آموزش های کاربردی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی متولی برگزاری دوره آموزشی آشنایی با پیامدها و عوارض اعتیاد به مواد مخدر است.
قریب به 100 نفر از کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در این دوره آموزشی شرکت دارند و طی 40 ساعت با پیامدها و عوارض اعتیاد به مواد مخدر در جامعه و خانواده از نظر اقتصادی، اجتماعی، روانی و جسمی و همچنین علل و عوامل اعتیاد در زمینه فردی و راه های پیشگیری از اعتیاد ف آشنا می شوند.
ابراهیم نوریان ، مدرس دوره آموزشی آشنایی با پیامدها و عوارض اعتیاد به مواد مخدر به خبرنگار دانشگاه گفت: در حال حاضر بیش از 16 هزار سایت در زمینه ساخت ، عرضه و مصرف مواد مخدر فعال هستند و آموزش های آشنایی با پیامدها و عوارض اعتیاد ، جزو ضرورت های روز جامعه به شمار می آید.
او ، عقب افتادگی در زمینه های فردی ، رشدی ، اقتصادی ، خانوادگی ، فرهنگی و اجتماعی را تعریف نوین اعتیاد عنوان کرد و افزود: در بین انواع مواد مخدر و محرک ، شیشه از همه آنها بدتر است و شاید تا 30 سال آینده ، بدتر از شیشه ، تولید و به بازار عرضه نشود.
نوریان با اشاره به آثار زیستی ، روانی و اجتماعی اعتیاد و پیادمدهای تلخ اجتماعی و اقتصادی این معضل ، بر آموزش و پیشگیری از اعتیاد به ویژه در دوره نوجوانی تاکید کرد.
دوره آموزشی آشنایی با پیامدها و عوارض اعتیاد به مواد مخدر در جامعه و خانواده ، اواخر بهمن به پایان می رسد. گزارش و عکس : بهروز آرمان

200

کد خبر: 729114

وب گردی

وب گردی