سامسونگ سرویس پرداخت Pay Mini را برای موبایل های اندرویدی معرفی کرد

سامسونگ طی چند ماه اخیر فناوری پرداخت موبایلی جدیدی به نام Pay Mini را در دست توسعه داشت و در ابتدا تصور می شد این سرویس به iOS نیز راه می یابد، اما ظاهراً اپل با این موضوع کنار نیامده و سامسونگ نیز از این اقدام منصرف شده است.

به گزارش ایسکانیوز، در نهایت کمپانی کره ای دیروز از Samsung Pay Mini برای اندروید رونمایی کرد، که نسخه ساده تری از Samsung Pay به شمار می رود و صرفاً برای پرداخت های آنلاین به کار گرفته می شود، ضمن اینکه رقیبی برای Android Pay خواهد بود.

این سرویس طی سه ماهه جاری سال 2017 در کره جنوبی فعال خواهد شد و صرفاً محدود به موبایل های گلکسی نخواهد بود، بلکه با تمام اسمارت فون های اندرویدی که حداقل رزولوشن اچ دی و اندروید 5.0 لالی پاپ داشته باشند، سازگار است.

لازم به ذکر است Pay Mini خدمات پرداخت آنلاین را برای تمامی اسمارت فون های اندرویدی فراهم می سازد و حتی استفاده از برخی سرویس های Smasung Pay را نیز فراهم می سازد. با این حال افرادی که به پرداخت های آفلاین نیاز دارند، صرفاً باید از برنامه اصلی استفاده کنند که فقط با برخی از موبایل های این کمپانی سازگار است.

با این تفاسیر به نظر می رسد بازار سرویس های مالی و پرداخت موبایلی در کره جنوبی و دیگر کشورهای جهان روز به روز رقابتی تر می شود، زیرا سامسونگ و گوگل فعالیت گسترده ای را در این زمینه انجام داده اند و ال جی نیز طرح مشابهی را به نام LG Pay در دست توسعه دارد که به احتمال زیاد در کنگره جهانی موبایل 2017 رونمایی خواهد شد.

گفتنیست سامسونگ پیش از رونمایی رسمی، سرویس Samsung Pay Mini را در تاریخ ششم فوریه (دوشنبه 18 بهمن ماه) به صورت آزمایشی در کره جنوبی اجرا می کند.

200/202

منبع: دیجیاتو

کد خبر: 729220

وب گردی

وب گردی