‌خانواده‌های دارای 5 معلول ذهنی در بانه خانه‌دار می‌شوند

رئیس اداره بهزیستی بانه گفت: با پیگیری نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، یک باب مسکن برای خانواده دارای پنج معلول ذهنی در بانه ساخته می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، امید مهتاب گفت: یک باب مسکن برای خانواده دارای 5 معلول ذهنی، اهل سیچان از توابع بخش مرکزی بانه با پیگیری‌های محسن بیگلری، نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی ساخته می‌شود.

وی افزوذ: در جریان سفر اخیر انوشیروان محسنی‌بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور به شهرستان سقز که در معیت محسن بیگلری صورت گرفت، مشکلات این خانواده دارای پنج معلول ذهنی مطرح شد.

رئیس اداره بهزیستی بانه عنوان کرد: در نهایت مقرر شد یک واحد مسکونی مناسب برای این خانواده در روستای محل سکونتشان ساخته شود و امکانات لازم جهت اسکان در اختیار آنها قرار گیرد.

‌ایسنا، منطقه کردستان در 29 دی ماه امسال گزارشی با عنوان "اگر بمیرم فرزندان معلولم بی پناه می‌شوند" بر روی خروجی خود قرار داد که پیامد این گزارش و با پیگیری‌های خبرنگار ایسنا در بانه، یک باب منزل مسکونی برای خانواده دارای پنج معلول ذهنی به همت نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی ساخته می‌شود.

801

کد خبر: 729228

وب گردی

وب گردی