تجدید میثاق دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی/تصاویر

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه سی و هشتمین سالگشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایسکاینوز، دکتر حمید میرزاده صبح روز یکشنبه پنجمین روز از دهه مبارک فجر به همراه هیات رئیسه و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

شایان ذکر است در این مراسم دکتر سیدطه هاشمی، دکتر علی عسکری، دکتر واشقانی‌فراهانی، دکتر حسین زاده لطفی و جمعی از مدیران دانشگاه آزاد اسلامی دکتر میرزاده را همراهی کردند.

گفتنی است جمعی از مسئولان وزارت علوم و دیگر دانشگاهیان کشور با حضور در مرقد امام خمینی(ره) با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.

تجدید میثاق دانشگاهیان واحد علوم دارویی با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران
در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دکتر سید سیدمهدی رضایت، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی به همراه معاونان، استادان و کارکنان ، همگام با دانشگاهیان با حضور در مرقد بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، با آرمان‌های امام راحل و شهیدان انقلاب و دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

تجدید میثاق دانشگاهیان واحد تهران شمال با آرمانهای امام خمینی (ره)

در آستانه سی و هشتمین سالگشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

جمعی ازدانشگاهیان این واحد متشکل از معاونین واحد، استادان ، کارکنان ، دانشجویان ، اعضای کانون ها ، تشکل ها و انجمن های دانشجویی ، اعضای تیم های ورزشی و همچنین اعضای بسیج کارکنان واحد با حضور در حرم مطهر امام راحل (ره) با آرمانهای معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده و با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، بر پایبندی خود بر اصول انقلاب و استمرار اندیشه های پاک آن یار سفر کرده تأکید کردند .

همچنین جمعی از دانشگاهیان این واحد با حضور در مزار گلزار شهدای انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس ضمن ادای احترام به روح مطهر شهدا، بار دیگر حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و پاسداشت آرمانهای امام و شهدا را گرامی داشتند.

تجدید میثاق جامعه دانشگاهی ورامین-پیشوا و قرچک با امام راحل (ره) و شهیدان والامقام

هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین پیشوا با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

حضور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند در تجدید میثاق با آرمانهای امام خمینی قدس سره و مقام معظم رهبری

حضور رئیس ،هیات رئیسه و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در مراسم تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام خمینی(ره)

200

کد خبر: 729319

وب گردی

وب گردی