سید ضیاء هاشمی:مزار آیت الله هاشمی(ره) انگیزه ای گشت تا حضور دانشجویان در تجدید میثاق با آرمان های انقلاب پررنگ تر باشد

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم گفت: تجدید میثاق دانشگاهیان با امام ، رهبری و انقلاب نشانگر این است که دانشگاهیان علاوه بر اینکه در پیدایش و پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثری داشتند، در حفظ و استمرار این انقلاب تا به امروز نقش محوری و مهمی را ایفا کرده اند.

سید ضیاء هاشمی ،معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم در خصوص تجدید میثاق دانشگاهیان کشور با امام راحل(ره) به ایسکانیوز گفت: تجدید میثاق دانشگاهیان با امام، رهبری و انقلاب نشانگر این است که دانشگاهیان علاوه بر اینکه در پیدایش و پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثری داشتند، در حفظ و استمرار این انقلاب تا به امروز نقش محوری و مهمی را ایفا کرده اند.

وی ادامه داد: دانشگاه کانون علم، دانش و فرهنگ است و حضور آن در تمامی عرصه ها نقطه ی امید کشوراست در همین راستا حضور دانشگاهیان در این مراسم نقش اساسی را در مسیر آرمان های امام راحل و رهبری ایفا می کند.

وی گفت: امروز فرصتی شد تا دانشگاهیان ما با زیارت مرقد امام راحل با او تجدید میثاق کنند بعلاوه مزار آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) مزید انگیزه ای گشت تا این حضور پررنگ تر از همیشه احساس شود.

وی در پایان ادامه داد: امیدواریم در ذیل خط رهبرمعظم انقلاب و با حرکت تمامی مردم به ویژه نخبگان و دانشگاهیان کشور بتوانیم دستاوردهای گذشته را توسعه داده و مانند همیشه پیشرفت چشمگیری را داشته باشیم.

200/202

کد خبر: 729331

وب گردی

وب گردی