حضور مردم در صحنه مهمترین پشتوانه برای اقتدار نظام است

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: حضور مردم در صحنه مهمترین پشتوانه در راستای اقتدار و عظمت بیشتر نظام اسلامی در تمامی صحنه هاست.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام محرمعلی بیابانی صبح امروز در جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه الهی و همچنین حضور مردم در صحنه به پیروزی رسید و امروز به برکت همین اصل مهم در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

وی ادامه داد: حضور مردم در تمامی صحنه های پیروزی انقلاب اسلامی ایران قابل توجه بوده است و بدون شک این حضور مردم در صحنه است که امروز به پشتوانه اصلی برای عزت بیشتر نظام اسلامی تبدیل شده است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: در شرایط فعلی که دشمن از هیچ فرصتی برای مقابله با نظام اسلامی دریغ نمی کند لازم است که مردم همچون گذشته در دفاع از ارزشهای اسلامی و دینی در صحنه حضور داشته باشند و از نظام و انقلاب به خوبی حمایت کنند.

وی ضمن تاکید بر حضور دانشگاهیان و دانشجویان در جشن های پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، بیان کرد: برگزاری هر چه بهتر جشن های پیروزی انقلاب و حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه باید به عنوان یک اصل مهم مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام بیابانی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به انتصاب شایسته دکتر ولایتی به عنوان رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: بدون شک این انتصاب می تواند مایه خیر باشد چرا که دکتر ولایتی به عنوان شخصیتی بین المللی پیش از این در عرصه های مختلف توان خود را به نمایش گذاشته است.

وی گفت: استفاده از این فرصت مغتنم و حضور چهره ای فرهیخته همچون دکتر ولایتی به عنوان رئیس هیات امنا و هیات موسس می تواند زمینه را برای توسعه بیش از پیش دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی حوزه ها فراهم کند.

در ادامه این نشست رئیس واحد و هر کدام از معاونین دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج به ارایه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های صورت گرفته در حوزه مسئولیت خود پرداختند.

200

کد خبر: 729337

وب گردی

وب گردی