پرسپولیس3 - تراکتورسازی صفر/ این پرسپولیس حیرت انگیز

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی با برتری سرخ‌پوشان پایتخت خاتمه یافت.

به گزارش ایسکانیوز، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر از ساعت 15 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. مهدی طارمی (دقیقه 2) و رامین رضاییان (دقیقه 24) گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا، رامین رضاییان، محسن مسلمان، سروش رفیعی، مهدی طارمی و وحید امیری

ترکیب تراکتورسازی: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، محمد نوری، محسن بنگر، فرزاد حاتمی، شهرام گودرزی(29 - ادینیو)، کرار جاسم و محمد ابراهیمی

آخرین و حساس ترین بازی هفته بیستم رقابت های لیگ برتر از ساعت 15در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود 70هزار تماشاگر بین دو تیم پرسپولیس و تراکتور آغاز شد تا نهایت این بازی حساس و هیجان انگیز با پیروزی 3برصفر شاگردان برانکو ایوانکوویچ خاتمه پیدا کرد.

سرخپوشان تهرانی از همان ابتدا با توپی پر به میدان آمدند و برای کسب سه امتیاز برنامه های لازم را داشتند. خیلی زود و در دقیقه 2 پاس فوق العاده سروش رفیعی در موقعیت تک به تک به مهدی طارمی رسید و مهاجم گلزن سرخپوشان با از پیش رو برداشتن محمدرضا اخباری دهمین گل این فصل خود را به ثمر رساند و پرسپولیس را یک برصفر پیش انداخت.

این پایان کار نبود. تیم قلعه نویی از هم پاشیده بود و فوتبال بابرنامه ای را به نمایش نمی گذاشت. در دقیقه 24 نوبت به رامین رضاییان رسید تا در شلوغی محوطه جریمه و پس از چند اشتباه سریالی از مدافعان تراکتور نام خودش را به عنوان یکی دیگر از گلزنان بازی ثبت کند و پرسپولیس را به گل دوم برساند. نیمه اول با همین نتیجه به اتمام رسید.

در 45 دقیقه دوم تراکتور کمی بهتر بازی را آغاز کرد اما روی یک غافلگیری و باز هم روی نبوغ سروش رفیعی نوبت به وحید امیری رسید تا با یک ضربه سر در داخل محوطه 6 قدم گل سوم را به ثمر برساند. بعد از این گل هر دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند اما هیچکدام حاصلی نشد و در پایان تیم برانکو ایوانکوویچ با ارایه یک بازی بی نقص و فوق العاده جدی ترین رقیب خود را از پیش رو بردارد و به قهرمانی در لیگ شانزدهم نزدیک و نزدیک تر شود.

پرسپولیس با این برد 47 امتیازی شد و با اقتدار در صدر جدول باقی ماند. تراکتور هم با 38 امتیاز و 9 امتیاز فاصله نسبت به پرسپولیس در رده دوم باقی ماند.

کمال کامیابی نیا در دقیقه 87 با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد. همچنین سروش رفیعی از پرسپولیس و هادی محمدی به همراه فرزاد حاتمی از تراکتور اخطاری های بازی بودند.

ضمن اینکه فرزاد حاتمی هم در لحظات پایانی با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد.

602/101

کد خبر: 729415

وب گردی

وب گردی