فردا، آخرین مهلت درخواست عودت وجوه داوطلبان آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری ۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی

آخرین مهلت زمان ثبت درخواست برای عودت وجوه داوطلبان آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی سال ۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۱۸ بهمن است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، آن دسته از داوطلبانی که در مرحله قبل نسبت به ثبت نام خود در سامانه عودت وجوه اقدام و به دلیل ثبت نادرست اطلاعات، موفق به دریافت وجه کارت اعتباری ثبت نام خود نشده و داوطلبانی که در مرحله قبل موفق به ثبت اطلاعات خود نشده اند، می توانند برای ثبت اطلاعات حساب خود به سامانه http://www.azmoon.org مراجعه کنند.

داوطلبان باید با شناسه ثبت نام و رمزی که در اختیار دارند، با مراجعه به سامانه فوق اطلاعات حساب خود را ثبت کنند. اطلاعات حساب شامل؛ نام و نام خانوادگی صاحب حساب و شماره شبای حساب باید به نام شخص داوطلب آزمون باشد.

همچنین داوطلبان باید در وارد کردن شماره شبای حساب خود دقت کنند زیرا در صورت عدم ثبت اطلاعات صحیح امکان عودت وجه ثبت نام وجود ندارد. از آنجایی که برای هر کارت اعتباری خریداری شده تنها یکبار امکان ثبت نام وجود دارد، باید داوطلبان در وارد کردن اطلاعات دقت کنند زیرا امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی وجود ندارد.

204/200

کد خبر: 729417

وب گردی

وب گردی