نمایشگاه عکس های انقلابی در واحد کرمان

علی حمزه ای گفت:برنامه های متنوع فرهنگی از قبیل ملاقات با خانواده های مطهر شهدا در دستور کارمان قرار دارد، ما در نظر داریم تا پایان دهه فجر با 5 خانواده شهدای دانشگاه ملاقات کنیم.

علی حمزه ای معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در گفت و گو با ایسکانیوز در رابطه با برنامه های فرهنگی واحد کرمان گفت: در رابطه با فعالیت بخش فرهنگی ابتدا ستادی با دیگر استان ها در دانشگاه واحد کرمان تحت عنوان ستاد دانشگاهیان تشکیل شد. هماهنگی ها در همه واحد ها انجام شد، نماینده دانشگاه در آنجا حضور داشت و یک سری از کار ها به دیگر دانشگاه ها و یکسری از کار ها در سطح شهر کرمان به واحد کرمان واگذار شد. یک کمیته دانشگاهی هم در واحد کرمان تشکیل شد که از رادیو فراهم خواهد شد.

او گفت: مراسم گلباران یادمان شهدا 12 بهمن ماه در مصلی کرمان توسط ستاد دانشگاهی برگزار شد. همچنین در سطح واحد فضا سازی داخل دانشگاه با نماد های ایام الله دهه فجر انجام شده است. ایستگاه های صلواتی در دانشگاه برگزار شده است، همچنین مراسم غبار روبی از قبور مطهر شهدای گمنام را داشتیم.

وی افزود: مراسم پیاده روی نمادین دانشگاهیان همراه با سخنرانی برگزار شده است. برنامه های متنوع دیگری از قبیل خانواده های مطهر شهدا در دستور کارمان قرار دارد، ما در نظر داریم تا پایان دهه فجر از 5 خانواده شهدای دانشگاه بازدید کنیم. در رابطه با دستاورد های انقلاب اسلامی در 18 بهمن ماه مراسمی با اساتید خواهیم داشت. جشن بزرگ پیروزی انقلاب را همراه با برنامه های متنوع و تجلیل از ایثار گران و رزمندگان را در 19 بهمن ماه خواهیم داشت.

حمزه ای در پایان گفت: برپایی نمایشگاه عکس را داریم که حدود 160 عکس از عکس های انقلاب که با همکاری موسسه تنظیم و نشر آثار هنری که در تهران تهیه شدند را به نمایش خواهیم گذاشت. جام های مختلف ورزشی است در زمینه های والیبال و فوتبال توسط کامندان و اساتید بصورت جامع برای دهه فجر طراحی شده است،برنامه راهپیمایی و کوهپیمایی در کنار قبور مطهر شهدای کرمان را در روز 20 بهمن ماه داریم و در نهایت راهپیمایی روز 22 بهمن ماه را با شکوه هرچه تمام تر در دستور کار خود قرار داده ایم.

504500

کد خبر: 729444

وب گردی

وب گردی