برنامه Revolution Icon Pack: آیکون های گوگل پیکسل را به گوشی خود بیاورید

Revolution Icon Pack اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید هزاران آیکون متریال و جذاب را در لانچرهای خود استفاده کنید.

به گزارش ایسکانیوز، شخصی‌سازی در اندروید یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌هایی است که کاربران به آن دسترسی دارند. تغییر آیکون‌ها یکی از این شخصی‌سازی‌ها در گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید ظاهر لانچر خود و شکل و شمایل اپلیکیشن‌ها را تغییر دهید تا هر هنگام که قصد اجرای آن‌ها را دارید، این تنوع‌های موجود حس و حال جدیدی در زمان اجرای برنامه یا بازی‌ها به شما بدهند. البته معمولا لانچرهای پیش‌فرض گوشی‌های موبایل ممکن است از این ویژگی پشتیبانی نکنند؛ اما اگر از لانچرهای جداگانه‌ای همچون Apex یا Nova استفاده می‌کنید، می‌توانید تنها با یک لمس تمام آیکون‌های موجود را تغییر دهید. Revolution یکی از جدیدترین و بدون شک زیباترین مجموعه آیکون‌های اندروید است که نزدیک به صد هزار دانلود بار در پلی‌استور گوگل دانلود شده و امتیاز ۴.۲ از ۵ کسب کرده است. آیکون‌های موجود در این پک با پیروی از لانچر گوگل پیکسل دایره‌ای شکل هستند و طراحی متریال و بسیار زیبایی را به گوشی‌های شما اضافه خواهند کرد. اگر اهل استفاده از آیکون پک‌ها هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما این برنامه را امتحان کنید؛ چرا که کیفیت و طراحی آیکون‌ها و حتی محیط برنامه در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

Revolution دارای بیش از ۱۵۰۰ آیکون جذاب و باکیفیت است و تقریبا تمامی اپلیکیشن‌های مهم را در خود جای داده است. این آیکون‌ها از رزولوشن ۱۲۸ در ۱۲۸ پیکسل برخوردارند و چه در صفحات کوچک موبایل، چه در تبلت‌ها کیفیت بی‌نظیری در اختیار کاربران قرار خواهند داد. این برنامه از لانچرهای بسیاری همچون Apex Launcher, Action Launcher, Smart Launcher, ADW Launcher, Atom Launcher, Aviate Launcher, CM Theme Engine, Epic Launcher, Go Launcher, Holo Launcher, Holo Launcher HD, Inspiree Launcher, KK Launcher, L Launcher, LG Home, Lucid Launcher, Mini Launcher, Nemus Launcher, Next Launcher, Nine Launcher, Nova Launcher, S Launcher, Solo Launcher پشتیبانی می‌کند و نسبت به همتایان خود، از تعداد لانچر بیشتری در لیست پشتیبانی برخوردار است. همچنین این آیکون پک با اندروید ۷.۱ سازگار خواهد بود و در صورتی که از این نسخه‌ی اندروید استفاده می‌کنید در استفاده از این اپلیکیشن مشکلی نخواهید داشت. برای دانلود برنامه اندروید Revolution که به‌طور کاملا رایگان منتشر شده است، می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 729470

وب گردی

وب گردی