سالی پربار برای گیمرها؛ نگاهی به بازی های انحصاری پلی استیشن 4 در سال 2017

حدوداً 4 سالی می شود که سوت آغاز نسل هشتم بازی های ویدیویی به صدا در آمده و سونی در این مدت توانسته کنترل بازار را در دست بگیرد. با اتمام سال 2016، مجموع فروش این کنسول به رقم شگفت انگیز 53.4 میلیون دستگاه رسید و به جز چند ماه، سونی ردموندی ها را حتی در زمین خودشان شکست داد.

به گزارش ایسکانیوز، در سال 2016 مایکروسافت توانست برای 4 ماه پیاپی گوی رقابت را از چنگ حریفش در آمریکا خارج کند اما سونی با پایین آوردن قیمت پلی استیشن 4 در تعطیلات انتهایی سال و عرضه پلی استیشن پرو توانست دوباره پایه های سلطنت خود بر بازار آمریکا را محکم کند.

اما سونی برای ماندن در اوج به چیزی بیشتر از کاهش قیمت کنسول هایش نیاز دارد. فروش اکس باکس وان در سال 2016 رشدی 10 درصدی به خود دیده و کنسول قدرتمند و جدید مایکروسافت با اسم رمز اسکورپیو امسال به بازار راه پیدا خواهد کرد. عرضه عناوین انحصاری بیشتر و با کیفیت تر می تواند شرایط را به کام چشم بادامی ها و در نتیجه طرفداران پلی استیشن 4 نگه دارد.

در سال گذشته، نسخه چهارم سری آنچارتد نقش برگ برنده را برای سونی و کنسولش ایفا کرد. آنچارتد 4 در کنار جذب مخاطب بیشتر و انتخاب شدن به عنوان بهترین یا حداقل یکی از بهترین بازی های سال، پرونده این سری با قدمت را به بهترین شکل بست.

The Last Guaridan بلاخره بعد از چندین سال غیبت و شنیده شدن شایعاتی مبنی بر کنسل شدن آن، در سال 2016 عرضه شد و با وجود ایرادات مختلف، حتی بعد از این همه مدت نیز توانست نظر منتقدین را به خود جلب کند. البته انحصاری دیگر سونی، No Man’s Sky، تمامی وعده های خود را زیر پا له کرد و یکی از ناامید کننده ترین عناوین سال لقب گرفت.

به هر حال سونی اگر بخواهد در سال جدید نیز با قدرت بتازد، نیاز به عناوین انحصاری بیشتری دارد. این کمپانی تا به امروز، نسبت به مایکروسافت، بازی های انحصاری بیشتری را برای عرضه در سال 2017 تدارک دیده است. احتمال آن وجود دارد که بازی های دیگری نیز در کنفرانس خبری آن ها در E3 معرفی شود.

در ادامه مطلب به معرفی مهم ترین این عناوین می پردازیم. باید اشاره کنیم که تعداد انحصاری های کنسول پلی استیشن 4 در سال جاری بیشتر از موارد زیر بوده و در این مطلب تنها به سراغ مهم ترین این بازی ها رفتیم.

Gravity Rush 2

نسخه اول این سری ابتدا قرار بود برای کنسول پلی استیشن 3 ساخته شود اما در نهایت با اتمام نسل هفتم کنسول های بازی، سونی تصمیم گرفت Gravity Rush را برای کنسول دستی پلی استیشن ویتا عرضه کند.

در اواخر سال 2015 بود که شعبه ژاپنی بخش سرگرمی سونی، Gravity Rush را برای کنسول پلی استیشن 4 بازسازی کرد و به موفقیتی دوباره رسید.

ساخت نسخه دوم این سری را همان استودیو ژاپنی اما این بار با همکاری تیم بازی سازی Project Siren بر عهده گرفت و Gravity Rush 2 در تاریخ 1 بهمن ماه، روانه بازار شد.

Gravity Rush 2 از همان مکانیزم نسخه پیش استفاده می کند با این تفاوت که آن را کامل تر کرده است. گیمرها مانند نسخه پیش می توانند جاذبه زمین را دستکاری کرده تا امکان اجرای حرکات مختلف و خاصی فراهم شود.

دو حالت جدید برای تغییر جاذبه به این نسخه اضافه شده و در مجموع می توان جاذبه زمین را بسته به مهارت ها و سلیقه خود، به سه شکل مختلف تغییر داد. همچنین کت (Kat)، شخصیت اصلی سری Gravity Rush، حالا می تواند با ساکنین شهر صحبت کند و آن ها نیز نسبت به رفتار کت از خود عکس العمل نشان می دهند. محیط بازی نسبت به گذشته، زنده تر شده و قابل تخریب است.

Gravity Rush 2 در حال حاضر با کسب میانگین نمرات 81، یکی از بهترین انحصاری های سال 2017 برای کنسول پلی استیشن 4 به حساب می آید، البته اگر اتمسفر خاص بازی های ژاپنی باب طبع سلیقه شما باشد.

Yakuza 0

یاکوزا یکی از سری های قدیمی و پرطرفدار در ژاپن است که از سال 2005 تا به امروز توسط کمپانی محبوب سگا ساخته می شود. ایده ساخت بازی در اصل از علاقه وصف نشدنی توشی هیرو ناگوشی (Toshihiro Nagoshi) به بازگویی داستان زندگی یاکوزا، نشات گرفت.

ناگوشی مدت ها به دنبال پلتفرمی برای عملی کردن رویاهایش بود تا در نهایت سونی به پروژه او علاقه نشان داد. از آن زمان تا به امروز، نسخه های متعددی از یاکوزا برای کنسول های سونی ساخته شده و این سری در ژاپن به محبوبیت و موفقیتی چشم گیر رسیده.

Yakuza 0، جدیدترین نسخه از این سری، پیش درآمدی بر داستان یاکوزا است و زندگی سراسر از هیجان دو شخصیت اصلی این بازی یعنی Kiryu و Majima را قبل از وقایع سری اصلی روایت می کند.

این نسخه ابتدا در سال 2015 تنها در ژاپن و تایوان برای دو کنسول پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 تنها عرضه شد. مدتی بعد، شایعاتی مبنی بر ورود یاکوزا به بازار آمریکا و اروپا به گوش رسید و در نهایت این شایعه ها به حقیقت پیوسته و Yakuza 0 در تاریخ 5 بهمن در این دو قاره انتشار یافت.

Yakuza 0 همچنین اولین نسخه از این سری است که به شما اجازه تعویض حالت های مبارزه هر دو شخصیت را در میانه بازی می دهد. بنابراین، اگر تا حال هیچ کدام از نسخه های این سری را تجربه نکرده اید، Yakuza 0 از هر لحاظ بهترین نسخه برای ورود به دنیای خشن و خطرناک مافیای ژاپن است.

Nioh

Nioh عنوانی با سبک اکشن و نقش آفرینی است که تنها برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد. Team Ninja، سازنده بازی، استودیویی است که ساخت سری بازی های ستایش شده ای چون Ninja Gaiden و Dead or Alive را در کارنامه هنری خود دارد.

داستان بازی Nioh به سال 1600 میلادی باز می گردد و نسخه ای خیالی از دوره سنگوکو تاریخ ژاپن را روایت می کند. در حالی که ژاپن در جنگ داخلی به سر می برد، ملوانی به نام ویلیام در پی تعقیب یکی از دشمنانش سر از ژاپن در می آورد. او توسط حاکم زمان به خدمت گرفته می شود تا یوکای هایی را که در سایه هرج و مرج کشور در حال پیشروی هستند، شکست دهد.

یوکای، آفریده هایی افسانه ای در فرهنگ غنی ژاپن هستند که برخی از آن ها به انسان و بعضی دیگر به جانور شباهت دارند. برخورد میان انسان و یوکای در افسانه ها خطرناک و کشنده توصیف شده و این موجودات دشمنان اصلی در Nioh هستند. شما نیز کنترل ویلیام را در اختیار دارید، شخصیتی که با اقتباس از یک سامورایی غربی به نام ویلیام آدامز خلق شده.

گیم پلی Nioh شباهت های زیادی به سری Dark Souls دارد و حالا که نسخه ای جدیدی از این سری تایید نشده، Nioh به خوبی پتانسیل دارد تا جای آن را بگیرد. Nioh در تاریخ 19 بهمن به صورت رسمی در سراسر جهان عرضه خواهد شد.

Horizon: Zero Dawn

Horizon: Zero Dawn را به جرات می توان مورد انتظارترین بازی انحصاری پلی استیشن 4 در سال جاری دانست. گوریلا گیمز، استودیو سازنده بازی با نمایش تریلرها و تصاویر مختلف، طرفداران را بارها به وجود آورده است.

بازی شما را به دنیایی آخرالزمانی می برد که ربات ها بر آن سلطنت کرده و کنترل را در دست گرفته اند. اما اگر تصور کردید که قرار است با محیط های شهری بزرگ و تخریب شده و سلاح های اتوماتیک سنگین مواجه شوید، کاملاً در اشتباه هستید.

Horizon: Zero Down تناقض و آمیزه ای جالب از مدرنیته و عصر پیش از انسان است. ربات های بازی بیشتر به حیوانات ما قبل تاریخ شباهت دارند و سلاح اصلی Aloy (شخصیت اول بازی) را تیرکمانی مهلک تشکیل می دهد.

الوی شکارچی و کمانداری است که در نقش او قرار می گیرید و باید با کشتن ربات ها و گشتن پیکرهای بی جان آن ها، منابعی برای ساخت وسایل مختلف و زنده ماندن در این دنیا بیابید.

سازندگان دست شما را در از بین بردن ربات ها باز گذاشته اند، چرا که می توانید آن ها را از روش های مختلفی چون گذاشتن تله، پرتاب تیر و یا مبارزه تن به تن، از میان بردارید. محیط جهان باز و بزرگ Horizon قبیله های مختلفی را در خود جای داده که هر کدام از آن ها ماموریت هایی را برای شما در نظر دارند.

Horizon: Zero Dawn در 10 اسفند ماه به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه می شود و تنها یک ماه باقی مانده تا ببینیم چطور گوریلا گیمز جواب صبر و هیجان طرفداران را می دهد.

Gran Turismo Sport

گاهی در رقابت میان کنسول های بازی، تنها این کنسول ها نیستند که درست رو به روی هم قرار می گیرند و برخی از بازی های انحصاری هر کنسول دقیقاً با هدف رقابت با عنوانی مشابه روی کنسول حریف ساخته و طراحی می شوند.

سه نسلی می شود که سونی سری Gran Turismo خود مایکروسافت نسخه جدیدی از فرانچایز Forza Motorsport را به میدان نبرد بازی های اتومبیلرانی می فرستند. تقریباً هر بار نیز مایکروسافت برنده این جدال بوده. بازی آرکید Driveclub نیز نتوانست در برابر سری قدرتمند Forza Horizon بایستد.

حالا سونی بعد از گذشت چند سال تصمیم گرفته تا نسخه جدیدی از سری گرن توریسمو را در سال 2017 عرضه کند. Gran Turismo Sport مانند نسخه های پیشین این سری تلاش دارد تا با تمرکز روی ارائه شبیه سازی از مسابقات اتومبیلرانی و طراحی تعداد زیادی اتومبیل، طرفداران این سبک را به سمت خود متمایل کند.

در حاضر مشخص نیست که آیا مایکروسافت امسال رقیبی را برای ساخته جدید سونی در نظر گرفته یا خیر و برای پاسخ دادن به این سوال باید تا مراسم E3 منتظر بمانیم. اما احتمال آن بسیار زیاد است که مانند سال های گذشته، مایکروسافت با معرفی نسخه جدیدی از سری فوترزا طرفدارانش را بی نهایت هیجان زده کند.

سونی و استودیو Polyphony Digital معتقد هستند که گرن توریسمو اسپورت متفاوت از نسخه های پیش بوده و این سری را به دوران اوج خود باز می گرداند. باید منتظر ماند و دید این ادعای آن ها تا چه اندازه به واقعیت نزدیک است و مایکروسافت چه پاسخی برای آن دارد.

Birthdays: The Beginning

یاسوهیرو وادا (Yasuhiro Wada) بازی سازی اسطوره ای است که بیش از 20 سال پیش، عنوانی را خلق کرد که حتی تا به امروز از یاد نرفته چرا که سری هاروست مون او دنیای بازی را برای همیشه تغییر داد.

سال گذشته، Stardew Valley با پرداختن به المان هایی بسیار مشابه با هاروست مون توانست دوباره طعم خوش این بازی را به زیر زبان طرفداران بیاورد و آن ها را درگیر ماجراجویی ای اعتیادآور کند.

اما امسال خود یاسوهیرو وادا دست به کار شده تا به احتمال زیاد شاهکار دیگری در این سبک از بازی، بیافریند. ساخته جدید او Birthdays: The Beginning نام دارد.

این بازی انتهایی ندارد. تنها انتهایی که برای آن می توان متصور شد، زمانی است که خلاقیت شما به پایان برسد. Birthdays امکانات بی شماری را در اختیار شما می گذارد تا دنیای خودتان را خلق کنید.

همه چیز در کنترل شما قرار دارد. زمین مربعی شکل بازی را با خلاقیت و سلیقه خود شکل دهید و در صورت علاقه آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

ساخت زمین و طراحی محیط تنها شروع بازی است. حالا شما می توانید با تغییر آب و هوا و دما شرایط را برای رشد حدود 300 گونه مختلف مهیا کنید. گونه های ساده و ابتدایی به تدریج تکامل یافته و به حیوانات پیچیده تبدیل شده و حیاتی جدید به دست شما آغاز می شود.

در واقعیت دایناسورها میلیون ها سال قبل از پیدایش انسان ها منقرض شده اند اما در Birthdays: The Beginning همه چیز طبق خلاقیت و تصورات شما پیش می رود، بنابراین تعجب نکنید اگر دیدید دایناسورها در کنار انسان ها زندگی می کنند.

این بازی در تاریخ 19 اردیبهشت سال 96 برای دو پلتفرم پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

دو نسخه HD 2.8 Final Chapter Prologue و HD 1.5+2.5 ReMIX از سری Kingdom Hearts

Kingdom Hearts سری بازی هایی است که توسط اسکوئر انیکس ساخته شده و استودیوهای دیزنی وظیفه انتشار آن را بر عهده دارند. در این مجموعه از بازی های اکشن نقش آفرینی، حول شخصیتی به نام سورا (Sora) می چرخد که به دنبال دوستانش است و در این بین با شخصیت هایی از دنیاهای دیگر چون دیزنی، سری فاینال فانتزی و The World Ends With You مواجه می شود.

تا به حال 8 نسخه از این سری روی کنسول های بازی مختلف عرضه شده که بیشتر آن ها توانستند هم از لحاظ تجاری موفق عمل کرده و هم منتقدین بازی را خشنود نگه دارند. طبق آمار منتشر شده، تا اواسط سال 2013، بیش از 25 میلیون نسخه از این سری در سراسر جهان به فروش رفته بود.

HD 2.8 Final Chapter Prologue در واقع مجموعه ای از نسخه بازسازی شده Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance و دو محتوای داستانی جدید برای کنسول پلی استیشن 4 است که 5 بهمن ماه منتشر شد.

اما HD 1.5+2.5 ReMIX در تاریخ 8 فروردین 96 عرضه خواهد شد و شامل نسخه های متعددی از این سری است که پیش از آن برای کنسول پلی استیشن 3 بازسازی شده بودند و حالا قرار است برای پلی استیشن 4 انتشار پیدا کنند.

اگر تا به حال حتی نام این سری پرفروش را نشنیده بودید، تعطیلات عید امسال فرصتی مناسب است تا با خرید هر دو نسخه با جهان Kingdom Hearts آشنا شوید.

Nier: Automata

با کنسل شدن Scalebound، مایکروسافت یکی از انحصاری های امسالش را از دست داد اما سازنده همان بازی قرار است تا Nier: Automata را در 17 اسفند برای کنسول نسل هشتم سونی و کامپیوترهای شخصی عرضه کند.

بازی در همان جهان نسخه Nier به وقوع می پیوندد که خود در واقع اسپین آفی از سری Drakengard است. Nier Automata گیمرها را در نقش رباتی انسان شکل و در میان نبردی بین ربات ها و آنچه از بشر باقی مانده، قرار می دهد.

داستان بازی درست بعد از چهارمین پایان Nier دنبال می شود. ربات هایی از دنیای دیگر به زمین حمله کرده و جهانی که می شناسیم به پایان خود نزدیک شده. بیشتر انسان ها به کره ماه گریختند و تنها کسانی که جرات کافی داشتند، باقی ماندند.

طراحی محیط جهان باز این نسخه یکی از چالش های بزرگ پیش روی سازندگان بوده تا شرایط برای تجربه عنوانی اکشن با المان های نقش آفرینی فراهم شود. با پیشروی در بازی و گذراندن مراحل، کاراکترهای جدیدی نیز آزاد می شوند که می توانید آن ها را برای ادامه بازی انتخاب کنید.

گیم پلی بازی بیشتر روی مبارزات تن به تن تمرکز دارد اما سازندگان بخش های تیراندازی متعددی را نیز برای Nier: Automata در نظر گرفته اند تا در کنار هر چه جذاب تر شدن بازی، مخاطب نیز دیرتر خسته شود.

Nier: Automata بدون شک یکی از بازی های مورد انتظار امسال است که می خواهد با به کارگیری عناصر نقش آفرینی در سبک اکشن، تجربه ای هیجان انگیز و نزدیک به نسخه اولیه بازی را به نمایش بگذارد.

Uncharted: The Lost Legacy

ناتی داگ یکی از آن استودیوهای سونی به شمار می رود که تا حالا شاهکارهای زیادی را برای نسل های مختلف پلی استیشن ساخته است. The Last of Us با کسب 181 جایزه از سوی منتقدین، یکی از ستایش شده ترین عناوین تاریخ بازی های ویدیویی به حساب می آید.

هر کدام از نسخه های سری آنچارتد در زمان عرضه تبدیل به بهترین بازی های سال خود شده اند و این روند گویا همچنان ادامه دارد. سال گذشته آخرین نسخه از این سری منتشر شد و درست زمانی که فکر می کردیم دیگر قرار نیست درگیر ماجراجویی های جذاب، گنجینه های گمشده و نفرین های خطرناک شویم، بسته الحاقی جدید برای این سری تایید شد.

Uncharted: The Lost Legacy نسخه ای مجزا از سری اصلی است. در واقع این بازی بیشتر نقش بسته ای الحاقی را دارد که بدون نسخه قبلی اجرا می شود.

اما سرنوشت نیتن دریک واقعاً به پایان خود رسیده چرا که این بار کنترل کلویی، دوست و یارو نیتن را به دست می گیرید.

تا به امروز اطلاعات زیادی از The Lost Legacy منتشر نشده و سازندگان تنها تاریخ انتشار بازی را سال 2017 اعلام کردند. با توجه به تریلر منتشر شده در مراسم PlayStation Experience و گفته های سازندگان، می دانیم که مبارزات در بازی دستخوش تغییرات زیادی شده و امکان اجرای کامبت های ترکیبی با دیگر شخصیت ها وجود دارد.

The Lost Legacy شاید در نگاه اول به نظر یک بسته الحاقی ساده برای نسخه چهارم بازی به نظر آید اما اگر تاخیر نخورد، می تواند تبدیل به یکی از برگ های برنده امسال سونی شود.

Shenmue III

نسخه سوم سری Shenmue یکی دیگر از بازی های نقش آفرینی ژاپنی در سال 2017 است که آذر یا دی سال آینده برای پلی استیشن 4 و ویندوز منتشر می شود.

نسخه اول و دوم این سری در سال های 1999 و 2001 منتشر شدند و حالا ریو هازوکی (Ryu Hazuki) بعد از گذشت 16 سال بازگشته تا قاتل پدرش را پیدا کند.

نسخه اول این سری باسرمایه ای معادل 47 میلیون دلار، پر هزینه ترین بازی ویدیویی در زمان خود بود و توانست بستری مناسب را برای ساخت نسخه دوم ایجاد کند. اما هر دو نسخه با وجود آن که در لیست بهترین بازی ها قرار گرفتند، از لحاظ تجاری سخت شکست خوردند و در نتیجه فرآیند ساخت Shenmue III تا سال ها دچار مشکل شد.

طرفداران سری با گذشت سال ها پذیرفتند که دیگر قرار نیست نسخه سوم این سری را ببینند اما در مراسم E3 سال 2015، سوزوکی، کارگردان و نویسنده بازی، کمپینی به راه انداخت تا با جذب سرمایه مردم، رویای ساخت نسخه سوم را نهایی کند.

در کمتر از 8 ساعت، هدف اولیه 2 میلیون دلاری سوزوکی به واقع پیوست و تا انتهای ماه ژوئن 6 میلیون دلار جمع آوری شد که این کمپین را از لحاظ سرمایه حاصل شده، به بزرگترین کیک استارتر بازی های ویدیویی و ششمین کمپین تاریخ تبدیل کرد.

حالا Shenmue III به کمک موتور بازی سازی آنریل انجین 4 و برخی از اعضای تیم سازنده نسخه های پیشین در دست ساخت قرار دارد و برای پایان احتمالی داستان ریو، باید تا ماه دسامبر منتظر بمانیم.

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

اگر از مشتاقان قدیمی بازی های ویدیویی هستید، غیر ممکن است که با سری تکرار نشدنی Crash خاطره نداشته و یا حداقل اسم آن را نشنیده باشید.

این سری پلتفرمر به خصوص در ایران طرفداران بی شماری دارد، کسانی که دوران کودکی خود را با این بازی و جلوی کنسول های استثنایی پلی استیشن 1 و 2 سپری کردند. مدتی بسیار طولانی است که طرفداران درخواست ساخت نسخه ای دیگر از این سری بسیار قدیمی را دارند اما جامه عمل پوشاندن به چنین درخواستی برای سونی به این راحتی ها نیست.

این سری در آن زمان توسط ناتی داگ، یکی از استودیوهای اصلی سونی ساخته می شد اما مالکیت این سری در حال حاضر در اختیار کمپانی اکتیویژن قرار دارد. بنابراین بدون اجازه و خواست اکتیویژن، سونی نمی تواند نسخه ای از این سری را ساخته و یا منتشر کند.

اما طی یک سال اخیر شایعاتی شنیده می شد مبنی بر این که یکی از قدیمی ترین بازی های پلی استیشن بازگشتی طوفانی خواهد داشت. اما این اتفاق نیافتاد، حداقل آن طور که ما فکرش را می کردیم.

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy مجموعه ای بازسازی شده از سه نسخه اول این سری یعنی Crash Bandicoot، Cortex Strikes Back و Warped است که توسط استودیوی Vicarious Visions در حال ساخت بوده و توسط اکتیویژن و سونی نشر و توزیع می شود.

اما به هر حال اگر استودیو سازنده کارش را به خوبی انجام دهد، خاطرات کودکی طرفداران بی شماری دوباره زنده خواهد شد. در حال حاضر تاریخ دقیقی برای انتشار این بازی مشخص نشده و تنها می دانیم که Crash Bandicoot N. Sane Trilogy امسال عرضه می شود.

Persona 5

تا حالا شده در زندگی بخشی از شخصیت واقعی خودتان را از بقیه افراد پنهان کنید؟ آن رویی از شما که به هر دلیل منطقی و غیرمنطقی توسط بعضی از افراد غیرقابل پذیرش است. اگر شرایطی پیش آید که با این جنبه از شخصیت خود رو در رو مواجه شوید، چه کار می کنید؟

Persona 4 شخصیت هایش را در چنین شرایطی قرار می دهد. در دنیای Persona، هر شخصیت دو جنبه کاملاً متفاوت از یکدیگر دارد. جنبه ای شخصیتی که در زندگی روزمره اش به نمایش می گذارد و روی دیگری که آن را از همه پنهان نگه می دارد.

قاتلی افراد را درون دنیایی اسیر می کند که در آن هر یک در تلویزیونی با روی دیگر خود مواجه می شوند. اگر فردی وجود جنبه شخصیتی دیگرش را انکار کند، قاتل جان او را می گیرد.

در واقع شما در نقش رهبر افرادی که قرار است وارد این دنیا یا همان دانجن شوند، قرار می گیرید. تلاش های شما است که آن ها را با شخصیت واقعی شان آشنا می کند تا بتوانند از این مخمصه جان سالم به در ببرند. همچنین با پیشروی در بازی با انگیزه قاتل بیشتر آشنا می شوید تا در نهایت جلوی او را بگیرید.

Persona 5 قرار است با گرافیک هنری زیبا و گیم پلی عمیق خود مخاطبینش را مانند نسخه قبلی، درگیر داستانی جذاب کند. این عنوان که که در واقع ششمین نسخه از این سری است، در سال 2016 تنها در ژاپن عرضه شد و حالا بعد از گذشت یک سال بازار آمریکا و اروپا را نشانه رفته است.

200/202

منبع: دیجیاتو

کد خبر: 729497

وب گردی

وب گردی