تیم کوک از دانشگاه گلاسکو دکترای افتخاری دریافت می کند

دانشگاه گلاسکو اسکاتلند به عنوان یکی از مراکز آموزشی باستانی جهان چهارشنبه این هفته طی مراسمی به «تیم کوک» مدیرعامل کمپانی اپل دکترای افتخاری علمی اعطا می کند. گلاسکویی ها برنامه دارند در این روز مراسمی تحت عنوان «Fireside Chat» تریبون را به مدیر 56 ساله کوپرتینویی ها سپرده و به او دکترای افتخاری علمی اعطا نمایند.

به گزارش ایسکانیوز، اندیشمندان و هیئت علمی مرکز آموزش عالی گلاسکو، تیم کوک را به سبب «خدمات رسانی و ارائه محصولات نوآورانه»، «فعالیت های خیرخواهانه» و «بهره مندی از نیروهای تجدیدپذیر در تامین انرژی مورد نیاز کمپانی» انتخاب کرده اند. این در حالی است که اغلب هواداران برند اپل و جمعی از تحلیلگران تیم کوک را به مدیریت ضعیف و عدم نوآوری در توسعه محصولات جدید و خلاقانه متهم می کنند و باور دارند که استیو جابز ذهنیت به مراتب قوی تری داشت.

جدا از این مبحث دانشگاه گلاسکو فعالیت های حمایت گرایانه و مبارزه با نژادپرستی و پشتیبانی از حقوق بشر را نیز به عنوان نکته قوت شخصیت کوک تحسین کرده است. گفتنی است مدیرعامل اپل پیش از این نیز دکترای افتخاری دانشگاه جورج واشینگتن را دریافت کرده است. کوک دارای مدرک MBA از دانشگاه دوک و مهندسی صنایع از دانشگاه آوبرن ایالات متحده آمریکا است.

200/202

منبع: دیجیاتو

کد خبر: 729511

وب گردی

وب گردی