مقام اول کشوری تیرو کمان نصیب استاد آموزشکده سما مراغه شد

سومین دوره مسابقات تیراندازی با کمان سنتی قهرمانی کشور، مسافت 20 متر با معرفی برترین ها شامگاه جمعه در استان البرز به کار خود پایان داد. در این رقابت ها روح اله صدر کریمی، از استادان رشته تربیت بدنی دانشکده فنی سما مراغه توانست مقام نخست این مسابقات را به خود اختصاص دهد.

به گزارش ایسکانیوز، رئیس هیات تیراندازی با کمان استان البرز گفت: «این دوره از مسابقات به مناسبت ایام ا.. دهه مبارک فجر و گرامیداشت شهدای آتشنشان در مجتمع فرهنگی تفریحی ایثار شهرستان ساوجبلاغ استان البرز برگزار شد.»
بهزاد پاکزاد افزود: «در این دوره از مسابقات کماندارانی از استان های خوزستان، کردستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، گیلان، کرمانشاه، یزد، فارس، البرز، تهران، سیستان و بلوچستان، گلستان، کرمان، بوشهر و ایلام حضور داشتند.»
وی گفت: «سومین دوره مسابقات قهرمانی آزاد کشوری تیراندازی با کمان در رشته کمان سنتی با حضور بیش از 120 ورزشکار در قالب 20 تیم از سراسر کشور در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد و در بخش آقایان روح اله صدر کریمی از استان آذربایجان شرقی شهرستان مراغه، علی نوذری از چهارمحال و بختیاری و عیسی ابراهیمی از استان فارس توانستند مقام های اول تا سوم این دوره از مسابقات را به دست بیاورند.»

801

کد خبر: 729552

وب گردی

وب گردی