مدیر امور فرهنگی و اجتماعی واحد جویبار :دستاوردها و نعمت های الهی کشور مدیون حرکت شهدای عزیز در مسیر ولایتمداری است

به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، دفتر امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار، مراسم دیدار با خانواده سردار شهید سیف الله تبریزی و غبارروبی مزار شهدای گمنام را برگزار کرد.

به گزارش ایسکانیوز، در این دیدار دکتر داریوش حمیدی ریاست واحد، اعضای هیأت رئیسه و مسئول ستاد شاهد و ایثارگر واحد حضور داشتند.

دکتر داریوش حمیدی رئیس واحد جویبار از جانفشانی و مجاهدت های شهید گرانقدر سردار شهید سیف الله تبریزی از شهیدان شهر کوهل خیل تقدیر و از مقام شامخص این شهید تجلیل کرد و درگذشت پدر مرحوم آن شهید بزرگوار که به تازگی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست را خدمت این خانواده تسلیت گفت.

حجت الاسلام و المسلمین قلی‌پور مدیر فرهنگی و اجتماعی واحد جویبار نیز در سخنانی اظهار کرد: «وظیفه همه مسئولین است که در ایامی مانند ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی یاد این شهدای عزیز و خانواده گرانقدرشان را گرامی بداریم و شکرگزار دستاوردها و نعمت های الهی فراوانی که به موجب حرکت این شهدای بزرگوار در مسیر ولایتمداری نصیب کشور شده است باشیم».

در این دیدار خانواده شهید به بیان خاطراتی از این شهید بزرگوار پرداختند .

مراسم با اهداء هدایا به رسم یادبود و ذکر صلوات و فاتحه برای شادی روح شهدای گرانقدر به پایان رسید.

در ادامه مزار شهدای گمنام شهرستان جویبار توسط ریاست، اعضای هیأ ت رئیسه و مسئول امور شاهد و ایثارگران واحد جویبار غبارروبی شد.

200

کد خبر: 729619

وب گردی

وب گردی