بازدید رئیس هیأت عالی نظارت در منطقه 6  از فعالیتهای دانشکاه آزاد اسلامی کرج

حجت الاسلام و المسلمین دکتر عباسی فرد رئیس هیأت عالی نظارت در منطقه 6 دانشگاه آزاد اسلامی از نزدیک در جریان فعالیتهای دانشکاه آزاد اسلامی کرج در حوزه های آموزشی ، پژوهشی ، فرهنگی ، اداری و عمرانی قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز،حجت الاسلام و المسلمین دکتر عباسی فرد رئیس هیأت عالی نظارت در منطقه شش دانشگاه آزاد اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج بازدید کرد. طی این بازدید دکتر نیازی معاونت هیأت عالی نظارت منطقه 6 ، دکتر بهروز میرزا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و تنی چند از مسئولین دانشگاه آزاد استان وی را همراهی کردند.

در پایان بازدید طی نشستی ، دکتر بهروز میرزا دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و رئیس واحد کرج ضمن ارائه گزارشی از واحدهای دانشگاهی استان البرز ابراز داشت: « امروز دیگر فصل دانشگاه‌های آموزش محور سپری شده است و با توجه به سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی در کشور، واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز نیز رویکردی تجاری و صنعتی در پیش گرفته اند ».

دکتر عباسی فرد نیز ضمن برشمردن سیاست های جدید دانشگاه آزاد اسلامی، به بررسی مسائل و موضوعات مطرح شده از سوی مسئولین واحدهای استان پرداخت و افزود: «رویکرد مثبت واحدهای دانشگاهی باید با قوت ادامه پیدا کند و به منظور هماهنگی با برنامه های سازمان به هیأت عالی نظارت انعکاس داده شود ».

در ادامه نشست مسئولین هیأت عالی نظارت با مسئولین دانشگاه آزاد استان البرز ، دکتر نیازی نیز به پاره ای توضیحات در خصوص نحوه عملکرد این هیأت و همکاری واحدهای دانشگاهی استان البرز با آن پرداخت و تاکید کرد: «اقدامات مثبت صورت گرفته در استان می بایست به هیات عالی نظارت انعکاس پیدا کند تا در صورت لزوم و طرح سئوال امکان پاسخگویی سریع میسر باشد ».

در این جلسه مسئولین حاضر در رابطه با حوزه متبوع خود مطالبی را مطرح نمودند که مقرر شد با کارشناسی دقیق و به صورت کلاسه بندی شده مسائل مذکور در اجلاس هفتاد و هفت دانشگاه آزاد اسلامی مطرح شود.

200

کد خبر: 729666

وب گردی

وب گردی