استمرار مدیریت میرزاده به مصلحت آموزش عالی کشور است

میرحمایت میرزاده، نماینده گرمی گفت: معتقدم تصویب استمرار مدیریت میرزاده به نفع و مصلحت نظام آموزش عالی کشور است.

به گزارش ایسکانیوز،میرحمایت میرزاده، نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دکتر میرزاده با تمام توان و با دست پر به دانشگاه آزاد اسلامی آمد و انصافا تا به امروز تمام تلاش خود را برای ارتقای کیفیت آموزش کشور داشته است.

وی تاکید کرد: پیش از مدیریت وی گسترش کمی دانشگاه مدنظر بود اما او این روزها کیفیت‌بخشی به امور و بالا بردن سطح علمی را در دانشگاه مدنظر قرار داده است. معتقدم او برای دانشگاه آزاد اسلامی سنگ‌تمام گذاشته است ضمن آنکه اگر اکنون این دانشگاه در داخل و خارج از کشور حرفی برای گفتن دارد مدیون مدیریت حمید میرزاده است و باید به او خداقوت گفت.

نماینده مردم گرمی در خانه ملت در ادامه تصریح کرد: موفقیت دانشگاه‌ها در تمام تاریخ مربوط به ثبات مدیریت در دانشگاه است ضمن آنکه با حضور دکتر میرزاده در این دانشگاه‌ شاهد رشد آموزش بودیم.

میرزاده گفت:معتقدم تصویب استمرار مدیریت فعلی دانشگاه آزاد اسلامی به نفع و مصلحت نظام آموزش عالی کشور است چرا که در حال حاضر معاونت پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی تعامل خوبی با نمایندگان و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی داشته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باید از پتانسیل مجلس که ترکیبی از نیروهای این دانشگاه به‌عنوان نماینده است، بیشتر استفاده شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار ایران و جهان با کانال ایسکانیوز در تلگرام https://t.me/iscanews همراه شوید.

خبرنگار: علی درخشان/انتشار دهنده:فاطمه سرلک

301/300

کد خبر: 729685

وب گردی

وب گردی