ابراز امیدواری انصاری نسبت به تهیه قوانین تسهیل کننده اقتصاد مقاومتی

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: ماموریت اصلاح قوانین مزاحم به معاونت حقوقی رئیس جمهور سپرده شده است تا یا به صورت مستقیم و یا به صورت ارائه لوایح به مجلس این قوانین اصلاح شود.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری در مراسم افتتاح سالن تولید سیم جوش‌های زیرپودری و co2 ضمن اشاره به درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: پس از جنگ در کمتر جایی از کشور می‌توان عمران و آبادانی یافت که رد پای ماندگار این مدیر بزرگ و مبارز نستوه پیدا نکرد.

انصاری افزود: هر اقدامی که برای عمران صورت گیرد اجرای فرمان خداست و به ظهور رساندن صفت خلاقیت خداوند است. معاون حقوقی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: هر گامی که در پژوهش، نوآوری، تولید و ... برداشته شود یک عبادت بزرگ است.

وی اضافه کرد: بنابراین نباید تردید کرد که مهندس، کارآفرین، کارگر، سرمایه گذار و دیگر عناصر تولید در همه عرصه ها کاری عبادی می کنند به خصوص در زمان کنونی که اشتغال یکی از مشکلات بزرگ کشور است.

انصاری در ادامه البرز را یکی از استان‌های مهم اقتصادی عنوان کرد و گفت: از استاندار البرز می‌خواهیم مجموعه قوانین مزاحم کسب و کار و حرکت اقتصاد مقاومتی را جمعبندی و به معاونت حقوقی ارسال کند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: ماموریت اصلاح قوانین مزاحم به معاونت حقوقی رئیس جمهور سپرده شده است تا یا به صورت مستقیم و یا به صورت ارائه لوایح به مجلس این قوانین اصلاح شود.

انصاری گفت: در حال حاضر هشت عنوان از جمله بیمه، بانک، قانون کار، تامین اجتماعی، گمرک و قوانین بر مبنای روانسازی در حال اصلاح است امیدواریم تا پایان سال مجموعه‌ای از قوانین تسهیل کننده اقتصاد مقاومتی به دولت تقدیم شود که امیدواریم مجلس نیز همکاری کند.

300/302

کد خبر: 729737

وب گردی

وب گردی