دکتر شیخ الاسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت

رتبه علمی دکتر عباس شیخ الاسلامی دانشیار گروه آموزشی «حقوق جزا و جرم شناسی» دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با حکم دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به دانشیاری ارتقا یافت.

به گزارش ایسکانیوز، در نود و ششمین نشست هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی دکترعباس شیخ الاسلامی عضو هیات علمی گروه آموزشی حقوق جزا و جرم شناسی ، دانشگاه آزاد اسلامی مشهد؛ دانشیار شد.
در حکم دکتر میر‌زاده آمده است: با توجه به پیشنهاد کمیته منتخب واحد در خصوص ارتقای مرتبه جنابعالی به دانشیاری موضوع در نود وششمین نشست هیات ممیزه دانشگاه مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.
در ادامه این حکم آمده است: امید است درمرتبه جدید نیز با تاییدات خداوند تبارک و تعالی، منشاء خدمات بهتر و ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه علم و دانش گام‌های موثرتری بردارید.
با ابلاغ دکتر میرزاده
عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به مرتبه استادی ارتقا یافت
رتبه علمی دکتر مجید میر صدرایی عضو هیات علمی گروه آموزشی پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با حکم دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به استادی ارتقا یافت.
به گزارش دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، در چهل و نهمین نشست هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی دکتر مجید میر صدرایی عضو هیات علمی گروه آموزشی پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به مرتبه استادی نائل آمد.
در حکم دکتر میر‌زاده آمده است: با توجه به پیشنهاد کمیته منتخب واحد در خصوص ارتقای مرتبه جنابعالی به استادی موضوع در چهل و نهمین نشست هیات ممیزه دانشگاه مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.
در ادامه این حکم آمده است: امید است درمرتبه جدید نیز با تاییدات خداوند تبارک و تعالی، منشاء خدمات بهتر و ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه علم و دانش گام‌های موثرتری بردارید.
با ابلاغ دکتر میرزاده
دو عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به مرتبه دانشیاری ارتقا یافتند
رتبه علمی دکتر طاهره عظیم زاده طهرانی استادیارگروه آموزشی «تاریخ و تمدن ملل اسلامی» و دکتر مهناز خانه گیر استادیار گروه آموزشی «ریاضی محض» دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با حکم دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به دانشیاری ارتقا یافت.
به گزارش دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، در نودو ششمین نشست هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی دکتر طاهره عظیم زاده طهرانی عضو هیات علمی گروه تاریخ و تمدن ملل اسلامی و دکتر مهناز خانه گیر عضو هیات علمی گروه ریاضی محض دانشگاه آزاد اسلامی مشهد دانشیار شدند.
در احکام دکتر میر‌زاده آمده است: با توجه به پیشنهاد کمیته منتخب واحد در خصوص ارتقای مرتبه جنابعالی به دانشیاری موضوع در نود و ششمین و نود و پنجمین نشست هیات ممیزه دانشگاه مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.
در ادامه این احکام آمده است: امید است درمرتبه جدید نیز با تاییدات خداوند تبارک و تعالی، منشاء خدمات بهتر و ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه علم و دانش گام‌های موثرتری بردارید.

**برای آگاهی از آخرین اخبار ایران و جهان با کانال ایسکانیوز در تلگرام https://t.me/iscanews همراه شوید.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 729785

وب گردی

وب گردی