تدوین پیشنویس شیوه نامه اعطای امتیازات و تسهیلات به اعضای شبکه نخبگان  پژوهشگاه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی

ششمین جلسه شورای پژوهشگاه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر واشقانی معاون پژوهش و فناوری و دکتر جمشید صباغ زاده رییس پژوهشگاه مرکزی و جمعی از مدیران در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد .

به گزارش ایسکانیوز، ششمین جلسه شورای پژوهشگاه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور هیات رئیسه و اعضای شورای پژوهشگاه مرکزی دانشگاه امروز سه شنبه در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه پیرو نظر ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی دکتر میرزاده در خصوص تخصیص امتیازات و تسهیلات ویژه و ایجاد انگیزه برای اعضای شبکه نخبگان این دانشگاه، پیشنویس شیوه نام مذکور تهیه و مورد بررسی اعضای شورای پژوهشگاه قرار گرفت.در این شیوه نامه امتیازات اعضای حقیقی و حقوقی در قالب چهار گروه پژوهش و فناوری، تجاری سازی، درآمدزایی و صنعت بررسی شدکه پس از اخذ امتیازات لازم تسهیلات ویژه ای در این خصوص در اختیار اعضا قرار گرفت.

لازم به ذکر است شبکه نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی متشکل از اعضای هیات علمی دانشگاه ها و صاحبان صنایع نوآور، کار آفرینان و صاحبان ایده برتر هستند. و این شیوه نامه به منظور ارج نهادن به خدمات اعضای شبکه نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی تهیه و تنظیم شد.

**برای آگاهی از آخرین اخبار ایران و جهان با کانال ایسکانیوز در تلگرام https://t.me/iscanews همراه شوید.

خبرنگار: ناهید سمیعی/منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200/202

کد خبر: 729786

وب گردی

وب گردی