آل طه در مراسم افتتاح ساختمان اداری آیت الله هاشمی واحد بافت:دانشگاه آزاد اسلامی نماد اقتصاد مقاومتی است

ساختمان اداری آیت الله هاشمی رفسنجانی واحد بافت با حضور دکتر بابک آل طه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، روسای واحدها و مراکز استان و مسئولین شهرستان بافت افتتاحخ شد.

به گزارش ایسکانیوز، دبیر هیات امنای استان کرمان در آیین افتتاح ساختمان اداری آیت الله هاشمی واحد بافت، با اشاره بهانتصاب دکتر علی اکبر ولایتی بعنوان رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: برای دکتر ولایتی آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم همجون آیت الله هاشمی رفسنجانی منشا اثرات ارزشمندی در توسعه و پیشرفت دانشگاه باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان افزود:تقارن افتتاح ساختمان اداری آیت الله هاشمی رفسنجانی واحد بافت با ایام دهه فجر را به فال نیک می گیریم و بی تردید یکی از مهترین دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری دانشگاه آزاد اسلامی است.

آل طه خاطر نشان کرد:دانشگاه آزاد اسلامی با کمک مردم توانست بخش مهمی از بار آموزش عالی را از دوش دولت بردارد و به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان و نماد اقتصاد مقاومتی باشد.

وی با بیان اینکه در ایامی که پیشنهاد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی از طرف آیت الله هاشمی رفسنجانی به امام راحل ارائه شد، هنوز تفکر اقتصاد دولتی در کشور حاکم بود ،افزود: امروزه گرچه شتاب خصوصی سازی کند است اما دانشگاه آزاد اسلامی با خود اتکایی، الگوی واقعی از اقتصاد مقاومتی است.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام مهدیزاده امام جمعه شهرستان بافت با تقدیر از برنامه های اجرا شده اقتصاد مقاومتی واحد بافت گفت:رعایت کردن بحث صرفه جویی در مباحث انرژی که در ساختمان اداری آیت الله هاشمی رفسنجانی واحد بافت رعایت شده عمل به اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام مهدی زاده با اشاره به برخی آمارها در قبل و بعد از انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد:برای اطلاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی در تمامی حوزه ها باید به آمار مراجعه کرد وامروز شاهد هستیم که انقلابی را که امام خمینی (ره) در سال 1342 آغاز کرد و دشمنان فکر می کردند در میانه راه ابتر خواهد ماند، پله های ترقی را بسرعت طی کرده می کند.

دکتر ابراهیم خراسانی پاریزی هم دراین مراسم به ارائه گزارشی از عملکرد واحد بافت پرداخت.

عملیات اجرایی ساختمان اداری آیت الله هاشمی رفسنجانی واحد بافت با زیربنای نزدیک به ۲۰۰۰ متر مربع و در ۴ طبقه اجرا شده است.

**برای آگاهی از آخرین اخبار ایران و جهان با کانال ایسکانیوز در تلگرام https://t.me/iscanews همراه شوید.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 729797

وب گردی

وب گردی