خانواده شهدای مدافع حرم از پرداخت شهریه در دانشگاه پیام نور معاف شدند

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور افتخار می کند به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور میزبان 14 هزار نفر از خانواده های شهدا و ایثارگران است.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر رستمی ابوسعیدی در کنگره ملی بزرگداشت 27 شهید مدافع حرم دانشگاه پیام نور ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: شهدای مدافع حرم به خاطر حفظ و صیانت امنیت و آسایش کشور جانفشانی کردند.
وی با ارائه آماری مبنی بر اینکه بیشترین جمعیت خانواده شهدا و جانبازان در دانشگاه پیام نور مشغول به تحصلی هستند، خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور افتخار دارد، میزبان 14 هزار نفر از خانواده های شهدا و ایثارگران است.
دکتر رستمی ابوسعیدی با بیان اینکه 27 نفر از شهدای مدافع حرم دانشجوی دانشگاه پیام نور بوده اند، تاکید کرد: خانواده شهدای مدافع حرم از پرداخت شهریه برای تحصیل در دانشگاه پیام نور معاف هستند.
وی اضافه کرد: برای 11 نفر از شهدای مدافع حرم اصل دانشنامه پایان تحصیلات صادر شد و در این مراسم به خانواده آنان تقدیم می شود.

رئیس دانشگاه پیام نور در بخشی از سخنانش از سردار سلیمانی به عنوان نماد مبارزه با ظلم یاد کرد و ابراز داشت: ایشان طی پیامی به خانواده محترم شهدای مدافع حرم دانشگاه پیام نور سلام رسانید و اطمینان داد در مراسم دیگری در دانشگاه پیام نور و در جمع خانواده های معزز مدافع حرم حضور پیدا خواهد کرد.

خبرنگار: ناهید سمیعی/منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200/202

کد خبر: 729798

وب گردی

وب گردی