نگاهی به  ترکیب احتمالی استقلال و السد

تیم فوتبال استقلال در حالی فردا در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر می‌رود که سرمربی این تیم امیدوار است با پیروزی در این بازی هم تیمش به مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کند و هم با روحیه‌ای خوب به استقبال دربی برود.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا منصوریان بعد از اطمینان کردن به جوان‌هایش موفق شده شرایط این تیم را در نیم فصل دوم کاملا متحول کند و به همین دلیل قصد دارد در بازی حساس برابر السد هم از همین بازیکنان جوان استفاده کند تا شاید این تیم بتواند با پیروزی در این بازی راهش را برای موفقیت در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا آغاز کند.

دروازه‌بان
امروز علیرضا منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با السد اعلام کرد که مهدی رحمتی فردا روز خوبی برابر حریف خواهد داشت تا بدین شکل ابهام در مورد این پست تیمش را از بین ببرد. مهدی رحمتی با ثبت 10 کلین شیت آسیایی به دنبال این است که بتواند در بازی فرداشب هم باعث صعود تیمش به مرحله لیگ قهرمانان بشود و هم آمار کلین‌شیت خود را بالا ببرد.

خط دفاع و یک ابهام
با توجه به عملکرد بازیکنان استقلال در بازی‌های گذشته ترکیب خط دفاع این تیم تقریبا مشخص است و منصوریان تنها از بین مجید حسینی و رابسون جانواریو به دنبال یک زوج برای لئاندرو پادوانی می‌گردد. اگر اتفاق خاصی نیفتد فردا وریا غفوری و میلاد زکی‌پور مدافعان راست و چپ استقلال خواهند بود.

خط هافبک امتحان پس داده
سرمربی استقلال به احتمال فراوان فردا از نفراتی در خط هافبک خود استفاده می‌کند که قبلا امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند. به احتمال فراوان فردا امید ابراهیمی و امید نورافکن دو هافبک دفاعی استقلال خواهند بود و مجتبی حق‌دوست و بهنام برزای هافبک‌های چپ و راست این تیم خواهند بود.

دو مهاجم برای شکست قلعه‌ السد
علیرضا منصوریان فردا قصد دارد از علی قربانی و کاوه رضایی در پست مهاجم استفاده کند با این تفاوت که احتمالا علی قربانی نقش مهاجم سایه را خواهد داشت و تلاش می‌کند برای کاوه رضایی در پیکان خط حمله موقعیت‌سازی کند.

ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:

مهدی رحمتی، رابسون جانواریو، لئنادرو پادوانی، میلاد زکی‌پور، وریا غفوری، امید ابراهیمی، امید نورافکن، مجتبی حق‌دوست، بهنام برزای، علی قربانی و کاوه رضایی.

السد با خط حمله آتشین
استقلال فردا برابر تیمی بازی می‌کند که در خط حمله بسیار تیم قدرتمندی است و در لیگ قطر هم گل‌های بیشماری زده است. سیستم پایه فریرا 1ـ3ـ2ـ4 است و او در قلب خط دفاع مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم‌ملی ایران را در اختیار دارد که به احتمال فراوان فردا در ترکیب اصلی این تیم به میدان خواهد رفت و زوج او میگوئل پدرو خواهد بود.

طراحی حملات السدی‌ها برعهده ژاوی هرناندز، ستاره نه چندان دور بارسلونا است و به جز او السدی‌ها در خط تهاجم خود بازیکنان خطرناکی مثل حسن الهیدوس، اسد علی و بغداد بونجاح را دارند.

ترکیب السد به شرح زیر است:

محمد الشعیب، حسن عبدالکریم، مرتضی پورعلی‌گنجی، میگوئل پدرو، محمد اسماعیل، محمد کاسولا، علی هجری، ژاوی هرناندز، حسن الهیدوس، اسد علی و بغداد بونجاح.

برای آگاهی از آخرین اخبار ایران و جهان با کانال ایسکانیوز در تلگرام https://t.me/iscanews همراه شوید.

602/100

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشار دهنده: سید جواد بشیری

کد خبر: 729807

وب گردی

وب گردی