دیدار دانشگاهیان واحد بابل دانشگاه آزاد اسلامی با خانواده شهدا

حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی و اعضای هیات رئیسه واحد بابل دانشگاه آزاد اسلامی با خانواده چهار شهید والامقام دیدار کردند.

به گزارش ایسکانیوز، این دیدار به‌مناسبت دهه فجر و با حضور دکتر عبداله رجایی لیتکوهی معاون فرهنگی دانشجویی ، اعضای هیات رئیسه و اعضای تشکل سیاسی اسلامی واحد بابل برگزار و از خانواده معزز شهیدان نیاز آذری تجلیل شد.

دکتر عبداله رجایی لیتکوهی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل ضمن تبریک ایام دهه فجرپیروزی انقلاب اسلامی صبوری،اصالت، رشادت و بصیرت خانواده شهدا را مهم خواند، گفت: امروز آسایش وامنیت مملکت، مرهون خون پاک شیهدان انقلاب اسلامی وهشت سال دفاع مقدس و فداکاری وجانبازی این عزیزان است که در دفاع ازدین و مذهب و حرم ائمه معصومین(ع)، جانفشانی کردند به همین منظور زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای والام مقام یکی از مهمترین وظیفه و برنامه های فرهنگی دانشگاهیان است.

معاون فرهنگی دانشجویی واحد بابل بیان کرد: شهدای عزیزمان در پیروی از حضرت امام خمینی(ره) با الگو پذیری از سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) به دفاع از کشور و دین مبین اسلام بر خواستند و تا آخرین نفس ایستاند.

عضو هیأت علمی واخد بابل تأکید کرد:بهترین برنامه های فرهنگی با محوریت انقلاب اسلامی، مسابقات قرآن و عترت(ع) وهمایش و یادوراه های شهدا است که دیدار وتجلیل از خانواده های معزز شهدا یکی از افتخارات ما دانشگاهیان است.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی

انتشار دهنده: پارسا فرخوی

کد خبر: 729940

وب گردی

وب گردی