مراسم جشن انقلاب به مناسبت دهه فجر در واحد بوکان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

مراسم جشن انقلاب به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور مسئولان شهرستان، خانواده کارکنان، خانوتده اساتید و خانواده دانشجویان در سالن سیمرغ واحد بوکان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر انور ضیائی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین و تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب ایران ویژگی های منحصربفردی دارد که هیچ انقلابی این ویژگی ها را ندارد. انقلاب ایران مردمی ترین انقلاب دنیا بود که هیچ انقلابی وحدتی که بین دولت و ملت ایران بود را نداشت.

وی به اقدامات مطلوب صورت گرفته در واحد بوکان اشاره کرد و ادامه داد : این واحد دانشگاهی به واسطه اهتمام در مسیر کیفی سازی آموزشی و توسعه تحصیلات تکمیلی به یک مجموعه معتبر و موفق در شهرستان و استان تبدیل شده است.

در ادامه مراسم معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بوکان ایوب آذین پور ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت : انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف از جمله شکل گیری و نوع پیروزی بی نظیر بود به همین خاطر ما بعد از گذشت 38 سال به صورت باشکوه جشن انقلاب را برگزار می کنیم.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی را باید سرآغاز تحولات بزرگ و بنیادین در ایران، منطقه و جهان اسلام دانست بعلاوه مقاومت ملت ایران امروزه الگوی ملت های آزاده شده است.

آذین پور با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان افزود : دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان طی سال های اخیر پیشرفت بسیار خوبی داشته است و جزو افتخارات شهرستان بوکان محسوب می شود.

در ادامه مراسم از دکتر انور ضیائی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان توسط دکتر میرکاظم یکانی مسول ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی با اهدای لوح، تقدیر شد. همچنین در حاشیه های این مراسم با اهدای یک نقاشی با موضوع آتش نشانان از آتش نشانی بوکان تقدیر شد.

گفتنی است این برنامه با اجرای موسیقی، برگزاری مسابقه، نمایش، تجلیل از برگزیدگان بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت بود.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی

انتشار دهنده: پارسا فرخوی

کد خبر: 729945

وب گردی

وب گردی