بهره‌برداری از ساختمان اداری آیت الله هاشمی رفسنجانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت

ساختمان اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت با زیربنای 2000 متر و با حضور جمعی از مسئولان استانی، شهرستان و روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر بابک آل طه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در مراسم افتتاح این ساختمان اداری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با کمک مردم توانست بخش مهمی از بار آموزش عالی را از دوش دولت بردارد و به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان نماد اقتصاد مقاومتی باشد.

وی بیان کرد: آرزوی موفقیت داریم برای دکتر ولایتی رئیس جدید هیات موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی و امیدواریم همچون آیت الله هاشمی رفسنجانی منشأ اثرات ارزشمندی در توسعه و پیشرفت دانشگاه باشند.

وی افزود: تقارن افتتاح ساختمان اداری آیت الله هاشمی رفسنجانی واحد بافت با ایام دهه فجر را به فال نیک می‌گیریم چراکه بی تردید یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی که تاریخ آن را به نیکی قضاوت خواهد کرد و در آینده نگاشته خواهد شد، دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با کمک مردم توانست بخش مهمی از بار آموزش عالی را از دوش دولت بردارد و به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان نماد اقتصاد مقاومتی باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان ادامه داد: در ایامی که فکر تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی از طرف آیت الله هاشمی رفسنجانی به امام راحل ارائه شد هنوز تفکر اقتصاد دولتی در کشور حاکم بود؛ امروز گرچه شتاب خصوصی سازی در کشور کند است اما دانشگاه آزاد اسلامی با خوداتکایی بی تردید نماد اقتصاد مقاومتی است. یکی از دلایل آن، وجود همین ساختمان و ساختمان‌های مجوعه دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور است که با کمک مردم ساخته شده تا بار عظیمی از آموزش عالی را از دوش دولت بردارد.

امام جمعه بافت نیز در این مراسم با قدردانی از برنامه های اجرا شده اقتصاد مقاومتی واحد بافت گفت: رعایت کردن بحث صرفه جویی در مباحث انرژی که در این ساختمان اداری رعایت شده توجه به اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی زاده با توجه به برخی آمارها در قبل و بعد از انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: برای اطلاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه حوزه ها باید به آمار مراجعه کرد. انقلابی را که امام خمینی (ره) در سال 1342 آغاز کرد و دشمنان فکر می کردند در میانه راه ابتر خواهد ماند، امروز پله های ترقی را به سرعت طی کرده است.

در ابتدای این مراسم دکتر ابراهیم خراسانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت به ارائه گزارشی از عملکرد این واحد دانشگاهی پرداخت و گفت: ساختمان اداری واحد بافت با زیربنای نزدیک به ۲۰۰۰مترمربع و در ۴ طبقه احداث شده است و با بهره برداری از آن در فضایی مناسب‌تر پذیرای مراجعه کنندگان و ارائه خدماتی شایسته‌تر به آنان خواهیم بود.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی

انتشار دهنده: پارسا فرخوی

کد خبر: 729986

وب گردی

وب گردی