برنامه های آینده برخی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه اجتماعی

گزارش زیر حاکی از برنامه های برخی از واحد های دانشگاه آزاد اسلامی است که طی چند روز آینده برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، دانشگاه آزاد اسلامی همیشه در برگزاری برنامه ها و همایش ها پیشقدم بوده است در این زمینه به بررسی اقدامات برخی از واحدهایی می پردازیم که طی 2 روز اخیر از برگزاری مراسم و همایش هایی در آینده ای نزدیک خبر داده اند.

کارگاه علمی مقاله نویسی در واحد تهران جنوب برگزار می شود

دفتر توانمندسازی و آموزش کاربردی معاونت برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با هدف توانمند سازی و افزایش مهارت های پژوهشی کارکنان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی اقدام به برگزاری کارگاه علمی مقاله نویسی کرده است.

لازم به ذکر است سرفصل های این کارگاه آموزشی شامل آشنایی با ساختار استاندارد نویسی، آشنایی با انگلیسی کاربردی، نحوه صحیح و علمی نگارش بخش های مختلف مقاله علمی شامل عنوان،چکیده،مقدمه و...،راهکارهایی برای جلوگیری از سرقت ادبی، ارائه پرکاربردترین اصطلاحات و واژگان به کار رفته شده در مقدمه،ادبیات تحقیق،بحث و نتیجه گیری است. این کارگاه در روز جمعه 29 بهمن ساعت 9 تا 17 برگزار خواهد شد و به شرکت کنندگان نیز مدرک معتبر اعطا خواهد شد.

برگزاری مراسمی به مناسبت سالروز آزاد سازی نبل و الزهرا در واحد لاهیجان

در سالروز آزاد سازی نبل و الزهرا و به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، حلقه صالحین با عنوان " انقلاب اسلامی، وحدت ملی، حمایت از جبهه مقاومت و مبارزه با تروریسم بین اللمل" با سخنرانی سردار فاتح نبل و الزهرا در واحد لاهیجان برگزار خواهد شد.

گفتنی است این مراسم با سخنرانی دکتر حق بین در روز چهارشنبه مورخ 20 بهمن ساعت 10 صبح در سالن شهید آوینی دفتر ریاست واقع در طبقه پنجم دانشکده فنی و مهندسی برگزار خواهد شد.

سخنرانی رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان گیلان

ویژه برنامه جشن پیروزی انقلاب اسلامی امروز همزمان با نماز مغرب و عشاء در امیر شمس الدین (اردو بازار ) با عنوان انقلاب اسلامی ، وحدت ملی ، حمایت از جبهه مقاومت ومبارزه با تروریسم بین المللی برگزار خواهد شد. سخنران این برنامه حجة الاسلام دکتر صفوی رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان گیلان است.

همایش یک روزه داستانک نویسی در واحد خوراسگان برگزار می شود

همایش یک روزه داستانک نویسی ویژه برنامه داستانک نویسی توسط معاونت فرهنگی،دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان) و کانون نشریات دانشجویی و فرهنگی برگزار می شود.

این همایش در 3 اسفند ماه از ساعت 10 تا 13.30 در سالن امیرکبیر برگزار خواهد شد. از علاقمندان برای شرکت در این همایش دعوت می شود که از 20 بهمن تا 2 اسفند به دفتر امور فوق برنامه طبقه اول ساختمان اندیشه اتاق 120 مراجعه کنند.

جشنواره و نمایشگاه برنا در دانشکده علوم و فناوری های نوین

به مناسبت ایام الله دهه فجر پایگاه بسیج دانشکده علوم و فناوری های نوین در نظر دارد اولین جشنواره و نمایشگاه هنرهای دستی و اشتغال زایی دانشجویی را برگزار کند.

لازم به ذکر است این جشنواره در هفته آخر بهمن ماه در دانشکده علوم و فناوری های نوین برگزار خواهد شد و علاقه مندان می توانند از 16 تا 18 بهمن باری شرکت در این نمایشگاه به بسیج خواهران و برادران دانشگاه فناوری های نوین مراجعه کنند.

خبرنگار و منتشر کننده:نیوشا یعقوبی

701

کد خبر: 730025

وب گردی

وب گردی