پیشنهاد میلیاردی ستاره سابق کاتالان ها به مجری معروف پرسپولیسی

حضور ژاوی هرناندز در تهران باعث شد تا تعدادی از برنامه‌سازان به دنبال ساخت یک برنامه ویژه باشند.

به گزارش ایسکانیوز، حضور ژاوی هرناندز در تهران باعث شد تا تعدادی از برنامه‌سازان به دنبال جلب رضایت ستاره سابق تیم‌ملی اسپانیا و باشگاه بارسلونا برای ساخت یک برنامه ویژه باشند.

ژاوی که در حال حاضر به همراه مرتضی پورعلی‌ گنجی در تیم السد قطر توپ می‌زند، در سفرش به تهران با استقبال خوبی از سوی فوتبال دوستان ایرانی روبه‌رو شد و شاید به همین دلیل بود که تمایل برای دعوت ژاوی به برنامه‌های تلویزیونی اوج گرفت.

هرچند که ژاوی در ورود به تهران با ماشین پلیس به محل اقامت تیمش رسید ولی آن‌هایی که به دنبال دعوت از ژاوی بودند، از روابط و نیروهای اهرم‌شان نهایت استفاده را بردند تا به نحوی خودشان را به ژاوی برسانند.

شنیده‌های ما در مورد این موضوع حکایت از آن دارد که احسان علیخانی یکی از آن برنامه‌سازان بوده که خیلی دوست داشته تا ژاوی را به برنامه‌اش دعوت کند.

احسان که همیشه تلاش می‌کند تا برای بیننده‌هایش سورپرایز داشته باشد، این‌بار به سراغ ژاوی رفت و از طریق دوستانش ژاوی را به استادیومش دعوت کرد. هرچند که احسان علیخانی در حال حاضر برنامه در حال پخش ندارد ولی گویا او به دنبال این بوده تا با ضبط مصاحبه‌ای از ژاوی، این فیلم را برای برنامه‌های آینده‌اش در آرشیو داشته باشد.

احسان که به احتمال زیاد یکی از ویژه‌برنامه‌های عید نوروز را در تلویزیون اجرا خواهد کرد، احتمالا الان به فکر آن برنامه بوده و به همین دلیل به سراغ ژاوی رفت.

نکته جالب در مورد این ماجرا به واکنش ژاوی برمی‌گردد... یک منبع موثق و نزدیک به این ماجرا می‌گفت که ژاوی در صحبت با دوست علیخانی در مورد شرایط حضورش در این برنامه صحبت کرده و در پایان به سازندگان این برنامه اعلام شده که ستاره سابق بارسلونا برای حضور در این برنامه خواهان دریافت مبلغی بیش از یک میلیارد تومان شده است!

در حالی‌که دوستان ما به دنبال این بودند تا احتمالا پول بلیت ژاوی از قطر به تهران را پرداخت نکنند و در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند، مطرح شدن رقم میلیاردی باعث شد تا این پرونده در همان لحظه متوقف شود.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشار دهنده:پوریا پورعرب

602/601

کد خبر: 730125

وب گردی

وب گردی