اجرای طرح "مدام" در مجتمع دخترانه سما نبوی تهران

بر اساس طرح مدام (مشارکت دانش آموزان در اجرای امور مدرسه) در یک روز از سال تحصیلی، دانش آموزان اداره امور مدرسه را برعهده می گیرند و در نقش مدیر، معاونان و دبیران به انجام وظیفه می پردازند. هدف از انجام این طرح آشنایی دانش آموزان با مشکلات مدرسه، مسئولیت پذیری، و شرکت و هم فکری در حل مشکلات است.

به گزارش ایسکانیوز، بر اساس این طرح ،دانش آموزان در انجام امور مدرسه مشارکت می کنند. طی هفته های گذشته در مراسم صبحگاهی جلسه توجیهی جهت معرفی طرح برای دانش آموزان دوره اول، توسط معاون اجرایی مدرسه برگزار شد و درپی آن دانش آموزان داوطلب ، ثبت نام نموده و پس از برگزاری انتخابات دانش آموزی، اسامی دانش آموزان منتخب 10 روز قبل از اجرای طرح اعلام شد و هر دانش آموز به منظور اجرای موفق و بهتر، هماهنگی لازم با مسئول انتخابی خود، به عمل آورد. روز دوشنبه مورخ 18بهمن سال جاری این طرح در مجتمع نبوی اجرا شد.

دانش آموزان صبا تهامی به عنوان مدیر مدرسه ،عسل چراغچی و مدیا سعیدلو به عنوان معاون اجرایی، کیمیا شمس آبادی به عنوان مربی راهنما، آوا جعفری به عنوان، مربی پرورشی ،آوا خسروانی و کیانا ذراتی به عنوان دفتردار، سارا کرلو و سارا رضایی و کیمیا خاشع به عنوان خدمتگزار و در هر کلاس تعدادی از دانش آموزان مسئولیت تدریس دروس در زنگ های مختلف را به عهده داشتند.

200

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 730147

وب گردی

وب گردی