دانشگاه آزاد اسلامی پیشتاز درمباحث علمی و پژوهشی در زمینه های پزشکی ،شیمی، الکترونیک ،نانو و ربات

رییس سابق دانشگاه آزاد اسلامی مرکز کردکوی گفت:دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدا تا کنون پیشرفت های قابل ملاحظه ای در مباحث علمی و پژوهشی در زمینه های پزشکی ، شیمی، الکترونیک و نانو ، ربات و... داشته است.

دکتر حمزه جلالی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه اجتماعی در سطح جامعه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدا تا کنون پیشرفت های قابل ملاحظه ای در مباحث علمی و پژوهشی در زمینه های پزشکی ، شیمی، الکترونیک و نانو ، ربات و... داشته است.

وی ادامه داد: دراین زمینه ریاست انجمن آسایهل طی 2 سال آینده به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی دکتر میرزاده سپرده شده و در این زمیینه دانشگاه آزاد اسلامی برای نشان دادن کمیت و کیفیت علمی خود به 209 عضو از دانشگاهای معتبر جهان که از 35 کشور مختلف در این انجمن بزرگ بین المللی حضور دارند تلاش بیشتری می کند همچنین در سال 2018، دو همایش یکی در ژاپن و دیگری در ایران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

رییس سابق دانشگاه آزاد اسلامی مرکز کردکوی گفت:در این مدت باقی مانده لازم است دانشگاه آزاد اسلامی تلاش خود را مضاعف کند و با تمام توان علمی و عملی و نظارتی تلاش کند و تا آموزش و پژوهش واحدهای دانشگاهی مخصوصا تحصیلات تکمیلی رشد بیشتری داشته باشد و دست آوردهای خود را در کنار این همایش هایی که در حوزه اجتماعی و فرهنگی برگزار می شود بیشتر به سایرین نشان دهد.

وی اضافه کرد: از سایر اقداماتی که دانشگاه آزاد اسلامی می تواند به صورت بین المللی انجام دهد برگزاری نمایشگاه هایی مختلف در این حوزه است. از طرف دیگر با توجه به تجمیع فعالیت ها به صورت استانی هم بار علمی در سطح پژوهش در استان ها افزایش یافته و هم فعالیت های دانش بنیان متمرکز شده و شاهد رشد بیشتری در این حوزه بوده ایم.

جلالی تاکید کرد: همانطور که علم در گذشته های دور از طریق کشورهای اسلامی به اروپا راه یافت این بار نیز کشورهای اسلامی به عنوان سرآمد در مسائل علمی و اخلاقی در دنیا مطرح خواهند شد.

خبرنگار:نیوشا یعقوبی/منتشر کننده: زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 730203

وب گردی

وب گردی