فراکسیون دانشگاه آزاد اسلامی نیز از استمرار مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی حمایت می کند

نماینده اسفراین در مجلس برنامه های دکتر میرزاده در دانشگاه آزاد اسلامی موفق و موثر خواند و تاکید کرد، توجه به مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و ارتباط صنعت با دانشگاه از جمله فعالیت های موثر دکتر میرزاده است.

دکتر هادی قوامی، نماینده اسفراین درگفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره استمرار مدیریت دکتر حمید میرزاده در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برنامه های دکتر میرزاده در طول سال های اخیر مخصوصا سال گذشته بسیار موثر بوده است. او برنامه های بسیار موفقی در دانشگاه آزاد اسلامی داشته است.

او ادامه داد: دانش بنیان کردن واحدهای دانشگاه، ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت و ساماندهی واحدهای زیان ده از جمله فعالیت های مثبت میرزاده است. همچنین با مدیریت او سیاست هایی دنبال می شود که در سالهای آینده حداقل 30درصد درآمد دانشگاه از منبع غیرشهریه ای تامین شود.

قوامی به اهمیت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت اشاره کرد و گفت: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید زیادی بر ارتباط صنعت با دانشگاه دارد و این برنامه را دنبال می کند. همچنین او توجه ویژه ای به کیفیت در دانشگاه دارد.

نماینده اسفراین درباره انتخاب دکتر ولایتی به عنوان رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اعتلا و توجه به اهداف دانشگاه آزاد اسلامی از مزیت های این انتخاب است و همه برنامه های دانشگاه با انتخاب دکتر ولایتی با قوت دنبال می شود.

او درباره دید کلی مجلس به استمرار مدیریت دکتر میرزاده در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مجلس و فراکسیون دانشگاه آزاد اسلامی نیز از استمرار مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی حمایت می کند.

قوامی افزود: برنامه هایی که برای کیفیت بخشی و ارتباط دانشگاه با صنعت در دانشگاه آزاد اسلامی دنبال می شود. توجه به مقاطع ارشد و دکتری نیز از دیگر برنامه های خوبی که است که مجلس از آن حمایت می کند زیرا باعث جلوگیری از مهاجرت جوانان و خارج شدن ارز از کشور می شود.

خبرنگار: مهرنوش زارعی هنزکی/منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

204/200

کد خبر: 730240

وب گردی

وب گردی