فرمانده نیروی دریایی ارتش:  مدیریت معمولی جهانی برای کشور ما مناسب نیست

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما با مشکلات زیادی مواجهیم، تحریم شده ایم و دشمنان زیادی داریم، بنابراین مدیریت معمولی جهانی برای کشور ما مناسب نیست، تنها می توانیم با مدیریت جهادی مشکلمان را حل کنیم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، حبیب الله سیاری صبح امروز در حاشیه برگزاری همایش مدیریت جهادی و امنیت ملی که هم اکنون در دانشگاه عالی دفاع ملی در حال برگزاری است طی سخنانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اگر امنیت در کشور نباشد هیچ پیشرفتی حاصل نخواهد شد اظهار کرد: اگر امنیت در کشور نباشد دانش ، صنعت، آموزش، پرورش و اقتصاد پیشرفتی نخواهد کرد، بنابراین باید امنیت وجود داشته باشد تا ما بتوانیم رشد کنیم و امروز نیز تمام پیشرفت هایمان را از وجود همین امنیت به دست آورده ایم.

وی افزود: اگر مدیران ما در عرصه های مختلف کار خود را بر مبنای مدیریت جهادی که یک مدیریت الهی و خالصانه است انجام دهند، می توانیم به قله بلند پیشرفت برسیم و اگر همه توان خود را در این زمینه به کار بندیم حتما نتیجه خواهیم گرفت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه مدیریت معمولی جهانی برای اداره کشور ما مناسب نیست، گفت: ما کارهای بسیاری داریم تا به قله های افتخاری که در افق چشم انداز کشورمان ترسیم کرده ایم برسیم. ما با مشکل تحریم مواجهیم و دشمنان زیادی داریم و تنها با مدیریت جهادی است که می توانیم از این مشکلات عبور کنیم، که البته در بسیاری از ابعاد نیروهای مسلح این مدیریت جهادی وجود دارد که اگر وجود نداشت نمی توانستیم به پیشرفت هایی نظامی که امروز به آنها دست یافته ایم دست یابیم.

دریافت کننده: راضیه فراهانی/ انتشاردهنده: فاطمه سرلک

کد خبر: 730275

وب گردی

وب گردی