پس از مشاهده تصاویر و رندرهای مختلف منتسب به گلکسی S8، امروز بالاخره نخستین تصویر واقعی از پرچمدار آتی سامسونگ در حال اجرای نسخه 7.0 سیستم عامل اندروید مشاهده شد.

به گزارش ایسکانیوز، اگرچه منبع این عکس اطلاعات بیشتری در مورد آن ارائه نکرده، اما می بینیم که شباهت بسیار زیادی بین این دستگاه و رندرهای قبلی وجود دارد.

همان طور که در تصویر زیر می بینید، لبه های خمیده گلکسی S8 تا لبه های تلفن همراه امتداد یافته و حاشیه پایینی آن نیز بسیار کم است، ضمن اینکه درگاه USB-C برای شارژ و انتقال داده، میکروفون مکالمه، اسپیکر و جک هدفون نیز همگی در لبه پایینی جای گرفته اند.

گفتنیست طبق آخرین اخبار موجود، سامسونگ تاریخ 21 آوریل (یکم اردیبهشت ماه سال 1396) را برای عرضه گلکسی S8 در آمریکا انتخاب کرده و مراسم رونمایی از آن نیز حدود سه هفته زودتر یعنی در تاریخ 29 مارس (نهم فروردین) برگزار خواهد شد.

همچنین برخلاف برخی صحبت های پراکنده در مورد افزایش قیمت قابل توجه این موبایل، به نظر نمی رسد سامسونگ چنین برنامه ای داشته باشد و به احتمال زیاد مدل ساده گلکسی S8 بین 650 الی 700 دلار و مدل پلاس آن نیز بین 750 الی 800 دلار به فروش خواهند رسید.

منبع: دیجیاتو

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 730297

وب گردی

وب گردی