برگزاری همایش ازدواج سالم در جوانان با حضور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان

همایش ازدواج سالم در جوانان در ستاد مرکزی بهداشت شهرستان بوکان با حضور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان در سالن اجتماعات ستاد مرکزی بهداشت شهرستان بوکان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، همایش ازدواج سالم در جوانان در ستاد مرکزی بهداشت شهرستان بوکان با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان در سالن اجتماعات ستاد مرکزی بهداشت شهرستان بوکان برگزار شد.

در ابتدای مراسم معاون ستاد مرکزی بهداشت شهرستان بوکان محمد صالح زارع ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین گفت : هدف از برگزاری این همایش ترغیب جوانان برای ازدواجی آسان و تشکیل خانواده بدور از تجملات اعلام کرد.

سپس در ادامه احمد صالحی کارشناس ارشد روانشناسی و استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان نکاتی آموزنده در رابطه با معیارهای انتخاب همسر و نحوه ارتباط و تعامل زوج های جوان با یکدیگر پرداخت.

صالحی سنین مناسب برای ازدواج برای دختر و پسر را رسیدن به رشد و ثبات فکری و عاطفی عنوان کرد .

در ادامه دکتر رحمان مرادی مشاور خانواده و استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان از دیگر سخنرانان این همایش در خصوص معیارهای انتخاب همسر، روشهای ارتباط سالم ، ارتباطات ناسالم پرداختند و تاکید کردند و افزود : استفاده از دانش متخصصان در این زمینه می تواند جلوی بسیاری از آسیبهای ازدواج را بگیرد.

در ادامه سخنران دیگر همایش احمد داوری کارشناس ارشد روانشناسی در خصوص انتخاب همسر و نگاه و هدف جوانان از ازدواج مطالب ارزنده ای را عنوان نمود.

داوری روابط خوب و عاطفی خانواده را یکی از شاخصهای داشتن زندگی موفق نام برد.

در پایان این همایش اجرای موسیقی سنتی و اجرای نمایش با موضوع ازدواج برگزار شد.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 730358

وب گردی

وب گردی