ساختمان رفاهی، اداری و تحصیلات تکمیلی واحد کهنوج به نام آیت‌الله هاشمی نام‌گذاری شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج گفت: انقلاب اسلامی ایران در حالی وارد سی‌ و هشتمین بهار خود می‌شود که مجاهد انقلابی و فقید بزرگ مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را در کنار خود نمی‌بیند، این واحد دانشگاهی نیز به پاس قدردانی از زحمات و خدمات وی ساختمان رفاهی، اداری و تحصیلات تکمیلی خود را به نام مبارک ایشان نام‌گذاری کرد.

به گزارش ایسکانیوز، علی اصغر پوربهزادی در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: انتقال اصول و مبانی انقلاب اسلامی به نسل جوان و آینده از وظایف دانشگاه‌ها است و باید به بهترین شکل ممکن انجام شود.

ابوذر عطاپور فرماندار کهنوج نیز با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر به مقایسه شرایط شهرستان قبل و بعد از انقلاب پرداخت و گفت: وجود 17 واحد صنعتی فعال، تقویت برق 30 روستا، آسفالته شدن راه‌های روستایی بالای 50 خانوار و ایجاد زیرساخت گاز رسانی و شبکه فاضلاب بخشی از اقدامات صورت گرفته در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی این شهرستان است.

فرماندار کهنوج حضور 4 واحد دانشگاهی در این شهرستان که در راس آنها دانشگاه آزاد اسلامی است را مایه مباهات و افتخار نظام مقدس جمهوری دانست و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج که در آن سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی را گرامی‌میداریم از برکات تفکر ناب آیت الله هاشمی رفسنجانی است.

وی گفت: کاهش نرخ تورم، رونق بخش اقتصادی، افزایش تولید و صادرات نفت، افزایش عزت و احترام کشور در دنیا از جمله افتخارات دولت تدبیر و امید است که نمونه آن در شهرستان کهنوج آغاز به کار معدن تیتانیوم و نیروگاه برق است که در حوزه اشتغال و اقتصاد این منطقه تاثیر شگرفی ایجاد کرده‌اند.

سخنرانی، اجرای تئاتر و اجرای موسیقی از جمله برنامه‌های برگزار شده در این مراسم بود.

شهردار، فرمانده منطقه انتظامی، رئیس دانشگاه پیام نور، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد و سایر مسئولان شهرستان کهنوج در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر این واحد دانشگاهی حضور داشتند.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 730366

وب گردی

وب گردی