نماینده مردم بوشهر: با تمام قوا از اهداف و عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی حمایت می‌کنم

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با تأکید بر اینکه برای ارتقای کیفی و کمی آموزش در استان تلاش خواهم کرد، گفت: با قاطعیت هر جا که نیاز به حمایت از این دانشگاه باشد، ورود خواهم کرد و برای پیشبرد اهداف آن در کنار مدیران دانشگاه آزاد اسلامی و سایر مسئولان استان، همقدم خواهم بود.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام عبدالحمید خدری در نشستی با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در واحد گناوه با بیان اینکه عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی در استان بوشهر رضایت‌بخش است، افزود: همه واحدهای این دانشگاه در شهرستان‌های کوچک استان به خوبی عمل می‌کنند و برخی از آنها تولیدات بسیار خوبی در حوزه صنعت و پژوهش دارند که باید این رسالت ادامه پیدا کند.

نماینده مردم بوشهر، دیلم و گناوه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی، آموزش را بحق همگانی کرده است، اظهار کرد: با تأسیس مدارس سما و آموزشکده های فنی و حرفه ای توسط دانشگاه آزاد اسلامی به بسیاری از نیازهای استان پاسخ داده شده است.

خدری با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های استان بحث آموزش و بهداشت و درمان در مناطق محروم استان است، ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی های بسیار مناسب در جلسات با استاندار استان و ایجاد رشته های پزشکی و پیراپزشکی در دانشگاه آزاد استان بوشهر، هرچه سریع تر کمبود سرانه بهداشتی در استان برطرف شود.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 730377

وب گردی

وب گردی