پاوربانک ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مبتنی بر گرافن در ۱۰ دقیقه کاملا شارژ می‌شود

استارتاپ WPG پاوربانکی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را که مبتنی بر گرافن توسعه یافته است، رونمایی کرد که در کمتر از ۱۰ دقیقه شارژ می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، برای اولین بار هواوی از پتانسیل گرافن برای استفاده در باتری‌ها خبر داد و همکاری چینی‌ها با کمپانی Watt Laboratories نشان از این داشت که این کمپانی به فناوری مورد نظر دست پیدا کرده است. اطلاعات ارائه‌شده این انتظار را ایجاد کرده بود تا هواوی گوشی هوشمندی با بهره‌گیری از باتری مبتنی بر گرافن و ویژگی‌های جالب توجه رونمایی کند، اما استارتاپ WPG پیش‌دستی کرد و پاوربانکی با استفاده از باتری گرافن رونمایی کرده است.

استارتاپ WPG برای توسعه‌ی پاوربانک خود نیاز به سرمایه‌گذاری داشت و از همین رو طرح خود را برای دریافت سرمایه در سرویس جمع‌آوری سرمایه‌ی Jingdong قرار داده است. هدف این استارتاپ جمع‌آوری ۱۰۰ هزار یوان بود که تاکنون موفق شده است بسیار بیشتر از این مقدار، سرمایه جمع‌آوری کند. آخرین اخبار ارائه‌شده نشان از این دارند که سرمایه‌ی جمع‌آوری‌شده به بیش از ۲۲۰ هزار یوان رسیده است. هنوز ۱۱ روز از زمان جمع‌آوری سرمایه برای این سرویس باقی مانده و انتظار می‌رود در این مدت شاهد افزایش هرچه بیشتر سرمایه‌ی جمع‌آوری‌شده باشیم.

نکته‌ای که در مورد این پاوربانک ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بسیار جالب توجه است، زمان ۱۰ دقیقه‌ای مورد نیاز برای شارژ کامل این محصول است. استارتاپ WPG در کنار نسخه‌ی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نسخه‌های دیگری را با ظرفیت ۱۰۰۰ میلی آمپر ساعت نیز آماده کرده است که هر دو از شارژ سریع با جریان ۵ آمپری و ۱۲ ولت پشتیبانی می‌کنند. این پاوربانک‌ها همچنین از جریان‌های 5V/3A، 9V/2A و 12V/1.5A پشتیبانی می‌کنند. حداکثر توان خروجی پاوربانک WPG قریب به ۱۸ وات است. با وجود قابلیت‌های این پاوربانک، این محصولات به دلیل استفاده از گرافن دچار افزایش دما نمی‌شوند.

پاوربانک‌های WPG در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی، مشکی مات، طلایی و رزگلد راهی بازار می‌شوند. هنوز اطلاعاتی در رابطه با قیمت این محصولات ارائه نشده است.

200/202

منبع: زومیت

دریافت کننده: ناهبد سمیعی/منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 730380

وب گردی

وب گردی